Bukefalos 28 år!

Dressyrlaget till OS (utbruten från Dressyrsnackis 14)

Så irriterande... undrar hur lång sändningen från terrängen är på söndag. Tänkte se den på förmiddagen, men om den inte är slut då måste jag ju vänta om jag vill se från början. Vill ju kunna casta till TV och inte titta på lilla mobilen.
Jag kunde spola i gymnastiken igår.
 
Alltså, det är många känslor när man ser holländarna. Kolla på Total Us - extremt uttrycksfull och enastående gångarter, men saknar lite stabilitet och det känns ibland som att hästen består av ”flera delar”. Han har säkert blivit hårt tagen, berövad mycket av det hästliv en häst borde få. Om han får gå ut i hage så är det iaf inte med sällskap. Lite så tänker jag och jag blir rätt sorgsen och kan inte riktigt uppskatta uppvisningen - sen hoppas jag att jag har jättefel.
 
Sitter och funderar för mig själv hur de här resultaten kommer influera uttagningen och hästval till EM. Isabell tar nog inte med sig Bella Rose till EM, t.ex. - hon tävlas ju väldigt sparsamt även när hon inte är skadad. Undrar hur många hästar kommer att gå dubbelt? Tror ni Antonias potentiella EM-plats går till Jeanna nu?
 
Alltså, det är många känslor när man ser holländarna. Kolla på Total Us - extremt uttrycksfull och enastående gångarter, men saknar lite stabilitet och det känns ibland som att hästen består av ”flera delar”. Han har säkert blivit hårt tagen, berövad mycket av det hästliv en häst borde få. Om han får gå ut i hage så är det iaf inte med sällskap. Lite så tänker jag och jag blir rätt sorgsen och kan inte riktigt uppskatta uppvisningen - sen hoppas jag att jag har jättefel.
"If he stays in one piece he would be Hard to beat.."

Den brittiska kommentatorn sa något med en underton. 🙄
 

Liknande trådar

Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 526
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 261
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
8 084
Senast: lundsbo
·
Övr. Hund Vad tycker ni om att skaffa valp när man har en gammal hund? Min shih tzu tik är 11 år. Jag pluggar just nu på distans så just nu har...
Svar
4
· Visningar
2 070
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp