Dressyrprogram-körning

B

Blicken

var hittar man dem. För inte så länge sen kunde man gå in på Ridsportsförbundet/tävling/körning/blanketter och där fanns pdf:er man kunde ladda ner och skriva ut men nu står det att de inte finns tillgängliga på den sidan längre.
Tyvärr står där inte var man får tag på dem, någon här som vet?

/Lina
 
Det lättaste är att köpa Kör TR. Där finns alla program.
 
Jag fattade däremot inte förklaringen...
Menar de att folk kommer att använda rätt blanketter oftare om man tar bort dem från nätet, eller..? :confused:
 
Fattade inte heller den förklaringen. Är själv inte ute och tävlar så jag vet inte hur det sköts med rätt blanketter. Men jag tycker ju att det borde vara lätt att använde de som finns på internet.
Ja, ja.

Har TR, så visst kan jag kolla där, men det var ju så smidigt att få ut det i A4 från internet. Särskilt nu när vi ska ha en programträningsdag på söndag där vi ska köra för domare så hade det ju varit bra att kunna få ut ex som kan användas då. Får väl rota lite i pappershögarna hemma för där finns kanske som jag skrivit ut innan.

/Lina
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har kontakt med arbetsterapeut på habiliteringen och vi har börjat nysta i hur jag skulle kunna få en bättre fungerande vardag. Så...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 032
Senast: Wille
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
3 221
Senast: nullo-modo
·
Samhälle Finns det någon som har koll på hur det funkar att köpa Resplus-biljetter till små ställen. Jag kan se förbindelserna när jag söker i...
Svar
14
· Visningar
670
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb För tillfället jobbar jag 25% och tycker jobbet är skittråkigt. Jag sitter och tittar på klockan medan jag jobbar och räknar ner tiden...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
23 219
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp