Bukefalos 28 år!

Dressyrträns

Sv: Dressyrträns

åh detta var ju fint :love:

Picture.aspx


Tror du som skickar till Sverige ?
 
Sv: Dressyrträns

Har inte fått svar på min fråga än...:rofl:
Vad ser ni i tjocka nosgrimmor?
Och är verkligen de tjocka nosgrimmorna de man måsta ha på dressyr?
Som sagt så är jag antagligen den ända som gillar smala grimmor:love:
 
Sv: Dressyrträns

Det är jättefint i dressyren, ser liksom maffigt och dominant ut. I hoppningen tycker jag smalt är finast.
 
Sv: Dressyrträns

Okej, min häst är just "maffig och dominant" men ser ut som en draghäst (sådan som drar ved i skogen på julkorten;)) i tjocka träns.
Han har ett som är 5mm smalt:love:
 
Sv: Dressyrträns

Tyvärr hittade ingen bild men det är jättesnyggt!;)
 
Sv: Dressyrträns

det tror vi inte på. :devil:

smala nosgrimmor är aldrig snyggt på en dressyrhäst! och absolut inte på en stor och kraftig.....

smala nosgrimmor hör hemma i hoppning..
 
Sv: Dressyrträns

det tror vi inte på. :devil:

smala nosgrimmor är aldrig snyggt på en dressyrhäst! och absolut inte på en stor och kraftig.....

smala nosgrimmor hör hemma i hoppning..

Det tror ni visst på!!! :devil:
Vänta bara tills ni får se bild....
 
Sv: Dressyrträns

Håller med Centaur så 2 mot 1 då vinner vi som säger att det är tjocka nosgrimmor som gäller :p
 
Sv: Dressyrträns

åh detta var ju fint :love:

Picture.aspx


Tror du som skickar till Sverige ?

Har ett praktiskt taget likadant (möjligen lite bredare remmar till sidostyckena) av märket Hansbo. Finns på bl. a. EKO för runt femhundringen har jag för mig och finns även i halsvart. Tror att det finns i brunt också, men är inte helt säker. Helt ok kvalitet till ett bra pris tycker jag! Har det till unghästen för att slippa gråta blod om det skulle hända något med det, annars är mina favoriter Sabre-tränsen :love: vilket jag har till mina äldre hästar. Men då snackar vi ju en helt annan prisklass förstås... Men å andra sidan är mitt äldsta mer än 10 år gammalt nu och ser, trots mycket regelbunden användning, fortfarande jättesnyggt ut. Så jag ser det som att det har betalt sig. ;)
 
Sv: Dressyrträns

Samma sak som om man skulle komma på en hopptävling med 4-5 cm bred nosgrimma :crazy: isch :p

Fast det är väl tur att inta alla tkr likadant!:D
 

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 547
Senast: LiviaFilippa
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 353
Senast: LiviaFilippa
·
Kläder & Bli fin Alltså, jag gillar inte att däringa i affärer och har blivit allt kräsnare med jag vill ha av en tröja. Nu är jag inne på jobbet eller...
Svar
0
· Visningar
363
Senast: Cattis_E
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 639
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp