Bukefalos 28 år!

Dressyrträns

VelvetQ99

Trådstartare
Jag vill ha tips på lite fina dressyrträns! Det ska vara extra bred nosgrimma, hälst svart med vit fodring, annars helsvart.

Får inte vara alltför dyrt, runt 1000 lappen.

Tipsa på! Gärna bilder. :banana:
 
Sv: Dressyrträns

Vi har två jättefina till unghingsten.
Ett stubben och ett Anky. Men dom är ju dyrare än tusenlappen.

13449165.jpg

Stubben tränset, väldigt bra bild :D
 
Sv: Dressyrträns

jag har ett Stübben Diana som jag köpte begagnat (var dock bara provat, så det är sprillans nytt!), för att sedan ha lite variation köpte jag en lite bredare nosgrimma + strasspannband.

det gick under tusenlappen :D
 
Sv: Dressyrträns

Lyckås har ett superfint med vitt foder och bred pullbacknosgrimma.
tror att Victovie vet mer om pris och så, hon kanske hittar hit sen:D
 
Sv: Dressyrträns

Lyckås ligger runt ett hörn men ändå ganska så lätt att komma dit.
Mitt Anky träns gick på 1649kr men de är helt enkelt :love:
(Går att få både i svart med vit fodring eller helsvart.)

Cronis: Nu är du dum som inte har skrivit ut modellen på Stübben tränset. :mad:
 
Senast ändrad:
Sv: Dressyrträns

Där de har lokalerna finns det en hel del andra affärer osv. och första gången jag var där (då de slog upp dörrarna i Haninge) så virrade jag omkring utan att hitta affären men numera har de satt upp en dekal som gör det lättare att hitta till deras ingång.

Länkar med en karta då det är lite svårförklarat så här på sen kvällen ;):p
 
Senast ändrad:
Sv: Dressyrträns

Som Winitou skrev innan så har Lyckås riktigt fina träns, bla en modell med bred nosgrimma(4cm tror jag), pullback och hakspännen för ca 600-700kr :d! Mjukt och fint läder!
 
Sv: Dressyrträns

näpp så bred är den inte... kollade på den på gbg horseshow och den var max 3 cm. inte alls särskilt bred. dessutom tyckte jag det var fuuuult med det vita i nacken. :p

gl om du inte behöver snokrem?

just det, finns ett jätesnyggt här: www.skoies.no
 
Sv: Dressyrträns

Nu måste jag fråga varför ni tycker om träns med bred nosgrimma.
Jag tycker mer om tunna, så tunt som möjligt- det är mycket snyggare ;)
 
Sv: Dressyrträns

Då måste jag fråga,
varför tycker du om tunna? det är ju så mycket snyggare med breda på dressyrhästar :smirk:
 
Sv: Dressyrträns

Då måste jag säga att min dressyrhäst ser helknäpp ut i bred nosgrimma. Det ser skönare ut med en mindre också ;)
 
Sv: Dressyrträns

Cronis: Tack det var lättande att höra, satt i fasiken 1 timme och försökte gissa vilet "träns" det var men kom fram till att det var tvungen att vara Stübben Elektra kandaret. :p

eyz: Jag har som sagt gett bort tränset så jag kan inte mäta :p så jag vet inte men det är iaf någonting liknande har jag för mig.
 

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 547
Senast: LiviaFilippa
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 353
Senast: LiviaFilippa
·
Kläder & Bli fin Alltså, jag gillar inte att däringa i affärer och har blivit allt kräsnare med jag vill ha av en tröja. Nu är jag inne på jobbet eller...
Svar
0
· Visningar
363
Senast: Cattis_E
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 639
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp