Bukefalos 28 år!

Dressyrträns

Sv: Dressyrträns

Det var ett bra tips, ska till stallet och kolla om det går direkt :bump:
 
Sv: Dressyrträns

:love::love::love: helt kär i ditt kandar! när ja blir rik ska totte oxå få ett sånt!
du kanske oxå vill skriva under min och centaur´s lista?:rofl:
 
Sv: Dressyrträns

Jag vill ha tips på lite fina dressyrträns! Det ska vara extra bred nosgrimma, hälst svart med vit fodring, annars helsvart.

Får inte vara alltför dyrt, runt 1000 lappen.

Tipsa på! Gärna bilder. :banana:


jag har precis köpt ett beg hansbo på tradera. svart med vit fodring och breeeed nosgrimma :love: ska ta kort på det så fort det kommer hem. nypris ligger på 600 tror jag?
 
Sv: Dressyrträns

vi ska starta en underskriftskampanj för att förbjuda smala nosgrimmor i dressyr!

endast breda ska vara godkända enl. TR! :angel:
 
Sv: Dressyrträns

Skriver också under :D

Passar på att fråga,, breda nosgrimmor,, 4 cm ser lite tunnt ut på min,,finns det bredare? Och vart?:D
 
Sv: Dressyrträns

*Skriver under på 2 röda* :D

LinneaM: 4cm är lite smlat på min ena strhäst med, det enda jag hittade var en nosgrimma på 5,5cm på tradera till kandaret. Den ska inte vara smalare ialf, hade lätt kunnat vara bredare!:D Eller i annat fall lite mer fodrat o ingett större intryck.:p Hoppas du hittar ngt!
 
Sv: Dressyrträns

Breda :love::love:

IMG_7270.jpg


:love:

Tvi och blä för smala nosgrimmor i dresssyren!

Hemskt!:devil:
Min nosgrimma ser ut som ditt pannband.:)
Dessutom får väl alla tycka som de vill?
 
Sv: Dressyrträns

Hahaha.
Det kan inte vara snyggt om din häst har ett stort huvud:o

Men men, alla frå tycka som de vill..
 
Sv: Dressyrträns

Döbert har 45mm nosgrimmor, dom tycker jag nästan ser bredare ut än vad dom är, pga fodringen är så tjock. Den är perfekt på träns!! Kanske lite smal för kandar om hästen är stor.

Min kandarnosgrimma är 55mm, specialgjord av sadelmakare. :d

OS har kommit med ett nytt träns nu som har 55mm nosgrimma! Den går även att köpa löst.

Passiers breda är 50mm.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 639
Senast: Roheryn
·
L
  • Artikel
Dagbok Det blev massa krångel med den klänningen som jag ville ha så nu måste jag hitta nåtannat. Och det är inte så jätte lång tid kvar så det...
Svar
15
· Visningar
881
Senast: LiviaFilippa
·
Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 207
Utrustning Ni som har hästar som inte gillar smala, raka nackstycken, vilka modeller har ni provat och vilka har fungerat bäst? Jag har ett...
Svar
6
· Visningar
1 110

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp