Bukefalos 28 år!

Dressyrträns

Sv: Dressyrträns

Är du säker...? Det finns nämligen fortfarande kvar på hemsidan (och ser ut att finnas i lager) och det hängde en hel hög på EKO i Hstd så sent som i förra veckan. Men det kan förstås röra sig om deras återstående lager.
 
Sv: Dressyrträns

Japp det är jag. Kollar du mer noggrant så ser du att på hemsidan finns bara cob och ponny kvar. Och det är pga det ska utgå.
 
Sv: Dressyrträns

Okej, min häst är just "maffig och dominant" men ser ut som en draghäst (sådan som drar ved i skogen på julkorten;)) i tjocka träns.
Han har ett som är 5mm smalt:love:

om han har stort huvud så ser det väl bara ännu större ut i ett med smal nosgrimma?

klart det ska vara breda när man rider dressyr!!!:d:love:

tycker det borde stå i TR:rofl::rofl::bow:
 
Sv: Dressyrträns

Okej, min häst är just "maffig och dominant" men ser ut som en draghäst (sådan som drar ved i skogen på julkorten;)) i tjocka träns.
Han har ett som är 5mm smalt:love:

Resten av tränset ska ha smala remmar, då blir det inte tomtens pålle. ;)
 
Sv: Dressyrträns

Håller med, breda nosgrimmor i dressyr och smala i hoppning.
 
Sv: Dressyrträns

Breda :love::love:

IMG_7270.jpg


:love:

Tvi och blä för smala nosgrimmor i dresssyren!
 
Sv: Dressyrträns

Det från Hansbo som finns på Eko är det med eller utan "lilla" nosremmen... Fick hjärnsläpp och kan inte för allt i världen komma på vad det heter.. :angel:
 
Sv: Dressyrträns

Det jag har är med snokrem (alltså aachen-nosgrimma), men har sett att man kan köpa den engelska nosgrimman (utan "snok") i samma modell löst, för en hyfsat billig penning. Tycker överlag att det är ett bra träns som ser dyrare ut än vad det är!
 
Sv: Dressyrträns

Vilket skit att jag inte har nån sån butik i närheten då :mad: Får hoppas det finns kvar när man har vägarna förbi.. Köpte ett sånt träns från Lyckås i Falsterbo men blev snål och köpte det med etra remmen och ångrar mig idag tyvärr..
 
Sv: Dressyrträns

Tack!:love:

På Flyinge Häst&Ryttare. Är ett Döbert, tror det kostar 4600 eller något sådant, kommer inte riktigt ihåg men över 4000 var det.
 
Sv: Dressyrträns

Vilket skit att jag inte har nån sån butik i närheten då :mad: Får hoppas det finns kvar när man har vägarna förbi.. Köpte ett sånt träns från Lyckås i Falsterbo men blev snål och köpte det med etra remmen och ångrar mig idag tyvärr..

Fast det är ju ganska lätt att själv ta bort snokremmen (iaf på de flesta modeller). De brukar oftast bara vara limmade och inte sydda. Lyckas man inte få bort hela kan man (om man är säker på hand) skära väldigt, väldigt nära med en mkt vass kniv (kan då lyfta lite på övre delen och skära så långt upp att knappt ngn rest syns).
 
Sv: Dressyrträns

Det är såååå snyggt!! :d

Jag har också beställt et Döbert träns nu! Brunt med vitt foder. :love:
 
Sv: Dressyrträns

kl.
Kan man beställa döbert träns/kandar från nån hemsida? lr måste man köpa det i nån ridsportbutik? :p
 

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 547
Senast: LiviaFilippa
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 353
Senast: LiviaFilippa
·
Kläder & Bli fin Alltså, jag gillar inte att däringa i affärer och har blivit allt kräsnare med jag vill ha av en tröja. Nu är jag inne på jobbet eller...
Svar
0
· Visningar
363
Senast: Cattis_E
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 639
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp