Du gamla, du fria (Ulvlek)

jag överlevde också till slutet i min första lek och satt i lyan men @LenaH, @Paddington @MM och @Idahoe som hoppade in för @Shaggy om jag minns rätt?:)
Jag var betydligt mer skum än du var i denna leken och är fortfarande mer än 3 år senare :p
Har för mig att jag inte stoppade dig alltför mycket då utan att jag sa något som "att spela/teoria som dig själv och hitta din egen röst, men lektekniska frågor kan du ställa" ;)
 
tja du hjälpte nog till liiite att min röst hamnade där :angel:
Och jag röstade där för att hon röstade på dig. Jag hade ju godförklarat dig och var ju övertygad om att alla fattat min roll. :laugh: Precis innan Lenis la sin röst hade jag bestämt mig för att rösta på Mirtai. Inte för att det hade varit bättre. :angel:
 
Och jag röstade där för att hon röstade på dig. Jag hade ju godförklarat dig och var ju övertygad om att alla fattat min roll. :laugh: Precis innan Lenis la sin röst hade jag bestämt mig för att rösta på Mirtai. Inte för att det hade varit bättre. :angel:
jag och min tvilling hade fattat den :p ;)
 
shit happens :heart
Jag valde Btw dig för att inte sjutton skulle jag välja dig som ledarvarg när vi var i lyan senast ihop;)
Och tänkte att du skulle fatta hintar om gamla rävar och någon ny :arghh:

herreminje SOM jag hintat!:D grovt! :p
och gick totalt in för att bli siad och INTE leda tillbaka till min :love:lya:love:
Det gick ju fantastiskt med att godförklara fio & lenis tycker jag då :devil:

Vi fattade i allafall att du var våran ledare så du blev inte käk. Sen när Klara hade siat var saken biff. Det varju bara det att Art fick rösterna när jag hade försvunnit så min dolda röst på LenaH fick stå kvar.
 
Har ulvlekarna funnits på buke många år? Hur länge har ni andra spelat? Jag är glad att jag överlevde ända till slutet i min första det gjorde att jag hann lära mig en del även om mina teorier kanske hade vissa hål som någon påpekade.

Jag spelade första gången för över 10 år sen o längre vågar jag inte räkna.. :o o jag har fortfarande en del kassa teorier o noll koll så känn ingen press :D
 
Och jag röstade där för att hon röstade på dig. Jag hade ju godförklarat dig och var ju övertygad om att alla fattat min roll. :laugh: Precis innan Lenis la sin röst hade jag bestämt mig för att rösta på Mirtai. Inte för att det hade varit bättre. :angel:
Ja det var tydligt att du var siaren när Q rök. Innan det så hade du kunnat vara aningen siaren eller ledarulven själv. :) Till och med jag utan koll insåg det :p
 
Alltså... jag kände jag var tvungen å släppa mina tankar på Art från dagen före och sedan tyckte jag att du verkade för intresserad av att ta på dig "min" roll - när jag tyckte det var ganska så glasklart själv vilka två som var tvillingar :angel: och sedan den där @qitis som satt likhetstecken mellan dig å fio så gjord det att jag tänkte att du kunde vara ond som försökte spela tvilling med hjälp av ledarulven... *sorry*
(sedan har jag itne lika mycket ork/hjärna/tid längre att analysera på samma sätt som tidigare, så jag såg inte längre än så)
vem ? jag?
fattar inte vad du pratar om:angel::D
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 214
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 451
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 871
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 785
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kattsnack 10
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp