Du gamla, du fria (Ulvlek)

och jag fattar fortfarande inte hur ni kunde tro att det var jag :rofl:

Jag tycker inte jag gjort ngt annat än skrikit ut att jag är tvilling m fio (därav mitt skyddande av henne i leken - sorry @hemlig , men jag var ju tvungen att rösta på dig för att rädda min tvilling.

Men varför skulle du lyncha mig då? Jag trodde ju verkligen att fio var god? Den fattade jag aldrig :)
 
Jamen du vet den där rollen jag trodde du hade den hade en annan. Och förresten kunde två andra ha den -möjligen?
Annars har någon lurats och det är helt tvärtom :cool:
Hall of fame nominering på dessa tankar idag i leken tycker jag :p
Avd. Hur virrigt kan det bli? :angel:
 
och jättebra spelat av dig @nickan1 :bow::bow:
Imponerad hur du höll ihop spelet trots att det var första gången och allt som hände IRL för dig samtidigt oxå.
Hoppas att det är bättre med din anhörige nu :heart

Tack vet inte om jag förstod så mycket av vilka roller någon hade men det kanske kommer med mer erfarenhet av dessa lekar och att jag inte är så splittrad i tankarna som jag har varit de sista dagarna. Tyvärr är läget oförändrat för min anhöriga så vi får se hur det slutar. Tack för omtanke.
 
Tack vet inte om jag förstod så mycket av vilka roller någon hade men det kanske kommer med mer erfarenhet av dessa lekar och att jag inte är så splittrad i tankarna som jag har varit de sista dagarna. Tyvärr är läget oförändrat för min anhöriga så vi får se hur det slutar. Tack för omtanke.
Så ledsen att det är så med din anhöriga :heart
Du gjorde det duperduperdunder bra i leken. Ffa med de förutsättningarna ♥️
Jätteglad jag valde dig till min lya 😘
 
Men varför skulle du lyncha mig då? Jag trodde ju verkligen att fio var god? Den fattade jag aldrig :)
Alltså... jag kände jag var tvungen å släppa mina tankar på Art från dagen före och sedan tyckte jag att du verkade för intresserad av att ta på dig "min" roll - när jag tyckte det var ganska så glasklart själv vilka två som var tvillingar :angel: och sedan den där @qitis som satt likhetstecken mellan dig å fio så gjord det att jag tänkte att du kunde vara ond som försökte spela tvilling med hjälp av ledarulven... *sorry*
(sedan har jag itne lika mycket ork/hjärna/tid längre att analysera på samma sätt som tidigare, så jag såg inte längre än så)
 
Har ulvlekarna funnits på buke många år? Hur länge har ni andra spelat? Jag är glad att jag överlevde ända till slutet i min första det gjorde att jag hann lära mig en del även om mina teorier kanske hade vissa hål som någon påpekade.
 
Alltså... jag kände jag var tvungen å släppa mina tankar på Art från dagen före och sedan tyckte jag att du verkade för intresserad av att ta på dig "min" roll - när jag tyckte det var ganska så glasklart själv vilka två som var tvillingar :angel: och sedan den där @qitis som satt likhetstecken mellan dig å fio så gjord det att jag tänkte att du kunde vara ond som försökte spela tvilling med hjälp av ledarulven... *sorry*
(sedan har jag itne lika mycket ork/hjärna/tid längre att analysera på samma sätt som tidigare, så jag såg inte längre än så)

Ah jag tänkte aldrig att jag skulle antas vara tvilling, vad skulle oddsen vara att ha samma tvillingpar som tidigare liksom. Jag var mest förvånad över att åka på drev över att inte ha röstat på Q i DL1.. jag blev sjukt övertygad om att du var ond då :) jag var helförvirrad i goda lyan sen där de tyckte att nu har ju alla fattat vilka siaren o ängeln är o det hade då rakt inte jag gjort, så jag gjorde inte mkt nytta där :o:D
 
Alltså... jag kände jag var tvungen å släppa mina tankar på Art från dagen före och sedan tyckte jag att du verkade för intresserad av att ta på dig "min" roll - när jag tyckte det var ganska så glasklart själv vilka två som var tvillingar :angel: och sedan den där @qitis som satt likhetstecken mellan dig å fio så gjord det att jag tänkte att du kunde vara ond som försökte spela tvilling med hjälp av ledarulven... *sorry*
(sedan har jag itne lika mycket ork/hjärna/tid längre att analysera på samma sätt som tidigare, så jag såg inte längre än så)
Och så hjälpte det kanske inte att jag gick på känsla och fick för mig att Lenis var ond. :o
 
tack till bästa LL @bollen__ för en rolig lek!
Jag hade väldigt roligt:angel::p:D


Sedan som ett allmänt tillägg:
Oavsett vilken sida man tillhör så ska man inte outa den . hinta om den .-det är ju en förutsättning för lekarna och står i princip väldigt tydligt i lekstarten
Sedan är det lätt att ryckas med och raljera när man väl fått klart för sig hur det ligger till - been there - done that
Ifall jag har hintat i leken har det varit omedvetet.
 
Senast ändrad:
Mitt problem var att jag hade för många anonyma. :D Jag har i alla fall inte röstat på dig. Inte efter dl 1 i alla fall. :p
Lite roligt när siaren och ängeln röstar på varandra dl1 :o:p

Har ulvlekarna funnits på buke många år? Hur länge har ni andra spelat? Jag är glad att jag överlevde ända till slutet i min första det gjorde att jag hann lära mig en del även om mina teorier kanske hade vissa hål som någon påpekade.
Jag har lekt sen 2016 :)
En av anledningarna faktiskt till att jag misstänkte dig i lyan var för att du spelade rätt likt mig ibland, så som jag spelade i min första lek dåd jag satt i lyan.
Är faktiskt enda leken jag varit på onda sidan :eek:
 
Har ulvlekarna funnits på buke många år? Hur länge har ni andra spelat? Jag är glad att jag överlevde ända till slutet i min första det gjorde att jag hann lära mig en del även om mina teorier kanske hade vissa hål som någon påpekade.

Jag spelade väldigt mycket några år runt 2007. Hade sedan ett lååångt uppehåll och började om för något år sedan.
 
Har ulvlekarna funnits på buke många år? Hur länge har ni andra spelat? Jag är glad att jag överlevde ända till slutet i min första det gjorde att jag hann lära mig en del även om mina teorier kanske hade vissa hål som någon påpekade.
jag överlevde också till slutet i min första lek och satt i lyan men @LenaH, @Paddington @MM och @Idahoe som hoppade in för @Shaggy om jag minns rätt?:)
Jag var betydligt mer skum än du var i denna leken och är fortfarande mer än 3 år senare :p
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 420
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 042
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 018
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 931
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp