Dyon träns

_Peplis_

Trådstartare
ROX DE LUX (det med pullarnosgrimma) nån som har ett sådant? hur är kvalitén på lädret? (och övriga dyon saker..)
köpte ett annat träns från Willab i julas och det är redan fult i lädret..(typ rynkigt så det är ingen bra läderkvalité och jaa jag har smörjt det ordentligt)
 
nu har jag inget träns från dy'on, men flera par tyglar. De har hållt sig mycket fina och släta i lädret. Smidiga redan från början och fin lyster i lädret. :love:
 
köpte ett träns till ponnyn från willab förut. Det söög :p Plastigt läder.

Köpte ett för 8 år sedan för 200 kr som höll väldigt bra kvalitet. :d
 
Dyon tränset är toppen !!! Hade ett som användes ofta under massa år och det ser fortfarande nytt ut :) Har iof skött det väldigt noga :D Tycker det är värt att köpa även om det kostar många pengar ...
 
Är tveksam till kvalitet kontra pris när det gäller dyon. Har haft både träns och andra saker och när det gäller tränsen så är inte kvaliten i paritet med priset. Tycker att Morris and Nolan gör det mycket bättre :)
 

Liknande trådar

L
  • Låst
Hundavel & Ras Jag har sett i valp 2024 tråden att några har vizslor men jag tänkte att det kanske är bättre att göra en egen tråd motför att fråga...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
7 755
Senast: Fetaost
·
L
Mat Hej! Dethär kanske är en konstig fråga men det är ju många här som är bra på mat och sånt så kan iallafall prova att fråga om nån har...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 682
Senast: Trasten
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 163
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel
Dagbok När jag nu har köpt mig en gammal stuga med en väldigt stor karaktär så kändes det inte som att det fanns några alternativ - stugan bara...
2
Svar
28
· Visningar
2 179
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp