Bukefalos 28 år!

En ängel i min mage

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: En ängel i min mage

*ryser*

Önskar er all lycka till och ett supergrattis till den lille i magen. Ännu en gång får jag bevis för min teori.:)
 
Sv: En ängel i min mage

Vilken teori *nyfiken*
Och tack för dina ord:)
 
Sv: En ängel i min mage

Men Grattis! Vad underbart :bump:

Jag gick lika länge som du när jag väntade min andra och fattade inte att jag var gravid. När jag gjorde UL för att bestämma var jag var var jag i v 19+2 då trodde jag själv att jag var i v 7 eller så :D
 
Sv: En ängel i min mage

Grattis! Jag gråter inte ofta, men nu tåras det allt lite i ögonvrån! :love:
Fantastiskt vad Moder Natur kan överraska! :bow:
 
Sv: En ängel i min mage

The Great White Shark skrev:
Vilken teori *nyfiken*
Och tack för dina ord:)
Jag har en teori om att barn kommer när de ska till de föräldrar de ska när de vill. Hur mycket man än skyddar sig.

Har stött på många under mitt liv som fått barn trots att de har skyddat sig med både det ena och det andra som ändå blivit gravida och minst lika många som aldrig skyddar sig men inte blir gravida. Helt enkelt för att det inte varit rätt tid.

Själv hade jag ca 1 % chans att bli gravid. Passerade många förhållanden som slutade för min oförmåga att bli gravid. TRäffa min sambo och blev gravid direkt nästan. Min minsta kom sedan dessutom till trots p-piller.

Jag tror att det finns någon mening även för dem som får hjälp på vägen eller adopterar. Då är det någon mening med det också.
 
Sv: En ängel i min mage

Ännu en gång, TACK alla för era värmande ord. Nu tåras mina ögon bara av vetskapen att det finns så många som glädjs och hälsar denna lilla ängel välkommen.

Ni är bara helt underbara :bow: :love: :love:
 
Sv: En ängel i min mage

Tänk den teorin har jag med.

Jag skall delge ett PM jag fick av en underbar vän, men jag avslöjar inte vem som skrivit dessa vackra ord till mig.

Du visste ju att det fanns en själ som väntade på att komma till dig! Tänk vad de måste knacka på ibland!

GRATTIS!!!

Hur känns det? Så här oplanerat och oväntat menar jag?

Jag känner mig bara glad när jag läser ditt brev, det är ju meningen liksom... Änglarna hoppar och dansar!

Massor med kramar och låt mig få veta hur det går med ultraljud och allt!


Visst finns det så mycket glädje och gnistrande ljus i dessa ord :love: :love:
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: En ängel i min mage

Jag blir ju alldeles tårögd av att läsa detta! *torkar tårarna*;)
Jättegrattis till er!!
Vilken underbar känsla...
Var rädd om dig, sköt om dig/er och må så gott!!:bow:
 
Sv: En ängel i min mage

Ah, du också!
Jag tänkte samma sak när jag läste detta imorse.
Med min förra sambo slarvade vi enormt, blir det så blir det o då gör det ingenting.
Men näää. Hade full koll på "säkra perioder" förstås, men även där var vi alltför nära gränsen många gånger men det blev inga barn o jag var övertygad om den metodens tillförlitlighet.
Så, träffade nuvarande sambon.
Med honom så spelar det ingen roll, tydligen.. Slutade med P-piller o vips! Det tog inte många dagar... 2:an kom efter tre års nogsamt passande, och när vi väl bestämt oss så - Pang!
 
Sv: En ängel i min mage

Godmorgon och Tack för grattisönskningarna :)

Känslan över detta underverk är fantastiskt.
 
Sv: En ängel i min mage

Ja det är så fantastiskt:)

I dag ha det varit riktigt tydliga rörelser, jag tror det är lyckoskutt för all det fina som kommer från er :) :love:
 
Sv: En ängel i min mage

The Great White Shark skrev:
Men vid Ultraljudet så visade det sig att vi har väntat barn ganska länge, närmare bestämt i 17 veckor :eek: :love:

Åh, då kommer kommer din graviditet gå hyfsat snabbt. Annars är det ju så segt.

Grattis!:)
 
Sv: En ängel i min mage

Min syster kommenterade det även hon och sa att det är fusk, då de flesta är gravida i 9 månader :D

Tack för grattiset :)
 
Sv: En ängel i min mage

Åh så underbart! Ger ju hopp även för mej som äntligen efter 7 år, icsi och 4 FET är gravid. Vi är helt inställda på att "bara" få ett barn, men vem vet. Blir så glad att jag både ryser och får tårar i ögonen då jag läser om er lycka!

Jätte Grattis!!!

pemi
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
21 040
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 409
Senast: Bapelsin
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
21 401
Senast: Gunnar
·
Övr. Barn Jag kommer börja studera nu på Universitetet till hösten, och kommer precis fylla 31 vid starten. Utbildningen är 3 år. Jag och min...
Svar
19
· Visningar
2 406
Senast: Kiwifrukt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp