Bukefalos 28 år!

En ängel i min mage

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: En ängel i min mage

Vad härligt det låter!!! Ja, alltså inte foglossning och revbenskross, utan att bebis mår bra och växer så det knakar :D
Lilltjejen är ju bara så underbar :love: och hon kommer nog behandla liten som en prins/prinsessa när han/hon kommer ut. :D
Du får väl lata dig, lägga upp fötterna och njuta ;)

Stora kramar till er alla 4 :)
 
Sv: En ängel i min mage

Stort GRATTIS!! Vilken underbar historia!! Får tårar i ögonen!! Lycka till!!
 
Sv: En ängel i min mage

Blir tårögd av din berättelse.. :o Grattis!! Vad härligt det måste kännas! :banana:
 
Sv: En ängel i min mage

Vad härligt det låter!!! Ja, alltså inte foglossning och revbenskross, utan att bebis mår bra och växer så det knakar :D
Lilltjejen är ju bara så underbar :love: och hon kommer nog behandla liten som en prins/prinsessa när han/hon kommer ut. :D
Du får väl lata dig, lägga upp fötterna och njuta ;)

Stora kramar till er alla 4 :)

Ja lilltjejen som hade ställt i sig på att aldrig bli storasyster behövde ett par veckor på sig att förstå att det finns en liten bebis i mammas mage, när hon väl förstod så spred det sig en glädje som var helt otroligt både inom henne och runt henne :love:

Var hos barnmorskan i går och mätte livmodern, och den har växt 5 cm på 3 veckor och hon trodde inte sina ögon :) .

Inte undra på att jag är trött när liten bebis växer så det knakar, men det är ju det jag är till för just nu och jag har så gärna den rollen :love:

Stora kramar tillbaka till er 2 :)
 
Sv: En ängel i min mage

Blir tårögd av din berättelse.. :o Grattis!! Vad härligt det måste kännas! :banana:

Att få vara utvald och få möjlighet att få känna denna lycka efter allt som har varit är helt underbar :love:

Tack så jättemycket för ditt grattis :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 736
Senast: jemeni
·
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 340
Senast: Bapelsin
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
21 242
Senast: Gunnar
·
Övr. Barn Jag kommer börja studera nu på Universitetet till hösten, och kommer precis fylla 31 vid starten. Utbildningen är 3 år. Jag och min...
Svar
19
· Visningar
2 395
Senast: Kiwifrukt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp