En förbannad jävla ram

Sv: En förbannad jävla ram

Det är en smaksak. Jag lägger så mycket jag känner att jag vill -affisch eller ej. Ibland blir det dyrt, ibland billigare. Nu vill jag lägga mindre eftersom jag ska resa massor i sommar.


Jaha? Att det kan kosta att rama in vet jag, mitt problem var inte att hitta ett dyrt ställe att fixa en ram ifrån. Angående vad man ramar in i fina ramar ("konst" eller affisch) är ju helt ointressant i sammanhanget.

Jag uttryckte mig väl illa. Det jag menade var att man kan rama billigt och man kan rama dyrt. Färdiga ramar är inte alltid billigaste alternativet.

Men vill man ha en ram i exakt storlek vänder man sig till en ramverkstad. Enkel list plus glas kostar oftast inte mer än serietillverkat men man får det som man vill ha det.

Vaknade du på fel sida imorse?
 
Sv: En förbannad jävla ram

Nej, absolut inte - tvärtom! Däremot tyckte jag att hela ditt förra inlägg var jättemärkligt.
 
Sv: En förbannad jävla ram

Tycker också det ser ut som från filmen tangled, kanske ska titta på den igen ikväll. Kan jag skylla på dig :p

Skönt att det har löst sig :)
 
Sv: En förbannad jävla ram

Skyll på mig du :D

Ja, men tack för hjälpen i alla fall! :)
 
Världens äldsta tråd, lyfter den igen, hittade du något alternativ?

Tack på förhgand!

"Eller så blev det mycket lättare :D Gallerix har en färdig vit ram i 70x70 för 399 som mina kära föräldrar köper åt mig :) Så får snubben eller tjejen på Gallerix skära till affischen också så den passar."
skrev niphredil

Funderat på att läsa igenom tråden? ;)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en omplaceringshund (staffe/blandras) som tros vara 12-14 år gammal. Han är adopterad från Irland och jag vet inget om hans...
2
Svar
30
· Visningar
7 060
Senast: Ajda
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 772
Senast: Saeta
·
Kropp & Själ Ber om ursäkt redan från början om det här blir långt, krångligt och invecklat. Mitt självförtroende och självkänsla är för närvarande...
2
Svar
26
· Visningar
2 937
Senast: Kiwifrukt
·
Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
24 185
Senast: Amk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Uppdateringstråd 29
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp