"En häst kan äta ett par kilo äpplen om dagen"

När du delger en personlig åsikt på ett diskussionsforum får du räkna med att någon har en åsikt om den. Vill du inte att folk ska reflektera över den så behåll den för dig själv.

Jag upplyste endast om vad som skulle hända om man tänker åt andra och censurerar all som kan missuppfattas.
Jag tycker inte du gjorde en reflektion.
Om detta var en reflektion från din sida behöver du ta upp det sistnämnda från ditt senaste inlägg i varje tråd.
 
Jag tycker inte du gjorde en reflektion.
Nähä,det får du givetvis tycka. Och du anser att ja inte jag uttryckte min åsikt heller antar jag, eller?

]Om detta var en reflektion från din sida behöver du ta upp det sistnämnda från ditt senaste inlägg i varje tråd.


Varför i hela fridens namn ska jag sluta varje inlägg med "Jag upplyste endast om vad som skulle hända om man tänker åt andra och censurerar allt som kan missuppfattas. "

Ursäkta men :rofl::rofl::rofl:
Det skulle vara högst förvirrande och mallplacerat i de flesta sammanhang.
 
Nähä,det får du givetvis tycka. Och du anser att ja inte jag uttryckte min åsikt heller antar jag, eller?




Varför i hela fridens namn ska jag sluta varje inlägg med "Jag upplyste endast om vad som skulle hända om man tänker åt andra och censurerar allt som kan missuppfattas. "

Ursäkta men :rofl::rofl::rofl:
Det skulle vara högst förvirrande och mallplacerat i de flesta sammanhang.
Det där med nyheterna var lite väll uppväxlat tyckte jag. Så det vart lite wtf där. Vi lägget ner det där nu tycker jag. Var lite pilsk å lätt irriterad tidigare idag.
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har i många år känt att allt är alltid mitt fel. Och det blev ännu tydligare med diagnosen. Allt ÄR mitt fel. Om jag säger att det...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
4 981
Senast: Mineur
·
  • Artikel
Dagbok Nu när jag varit sjuk inser jag hur ensam jag är. Ingen mer än min syster hör av sig.. Det finns nog de som inte ens har de så jag...
2
Svar
24
· Visningar
1 868
Senast: Nepenthe
·
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
2 152
Senast: Ridinglady
·
Hästmänniskan Hej alla Bukefalos..are? Mitt namn är Brunte och jag är ny här. Det är såhär att jag är en tjej på 25+ år som har ridit till och från...
2
Svar
21
· Visningar
4 246

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp