Funderar på gårdagens röstning - uppenbarligen hade vi rätt om Asko, så då är frågan om vad det säger om Q4:s roll. För mig lutar det nog ändå åt att Q4 är åt det goda hållet även om jag inte är 100. Om det nu hade varit ett offer av Asko så känns det som att det funnits enklare sätt av lyan att sköta röstningen och skapa alibin. Som det ser ut nu var det ju uppenbart att Q4 antingen hade info eller låtsades ha det, och jag tänker mig att det är lite riskabelt att låtsas att ha info eftersom det då finns goda spelare som kan syna bluffen i och med att de sitter på samma info? I och för sig så finns det flera sätt att få info på vilket ändå skulle göra det möjligt, men ja, en onödig risk.
Om det nu trots allt skulle visa sig längre fram att Q4 är ulv och att de offrade Asko skulle jag nog sätta LenaH åt det goda hållet (eller i alla fall icke-ulvhållet), eftersom det var hon som kom med teorin om att de satt i lyan tillsammans. Skulle vara onödigt för en ulv att komma med den teorin om det stämde.