ok
lite som jag fann intressant och jag tror även Sedna(?) har haft funderingar kring detta
Sammantaget kan jag säga att jag antingen tror att Cirkus är ulv som sitter på facit och mycket listigt planterar sina idéer för att få andra än hon själv att misstänka mig
men
så har vi det där men
hon KAN vara en god utan info, som inte kan få det hela att stämma....
det jag tycker är att hon svänger så i sina omdömen om mig att JAG inte får ihop det...
därför är hon på min misstänkta lista idag
Men kanske kan det komma något som får mig att ändra mig på den punkten? jag avvaktar och ser vad som händer under kvällen...-
Du tycker att jag svänger? Jag tycker att jag varit konsekvent med hur jag ser på dig. Jag är förvånad över att du dessutom i ditt teoriinlägg med många av oss lägger mig på misstänkta listan för att jag inte vet om du är ond eller god, men till exempel så sätter du LenaH som neutral - det var hon som lanserade idén om att du och Asko kunde vara i lyan tillsammans och jag ser det som också @Vira nämner - flera följde LenaH och vågade rösta Asko.
Jag vet fortfarande inte var jag har dig. Precis som flera andra också är osäkra, men tydligen så är bara jag skum. Det är nånting som jag reagerar på.