Hur menar du då? Att en kommentar om varför en potentiell siare inte blev käk skulle göra mig till ulv?
Nä inte så, Mer att jag ser poängen i hennes teori.
Du tillhör de 13 deltagare jag är osäker på.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur menar du då? Att en kommentar om varför en potentiell siare inte blev käk skulle göra mig till ulv?
Eller som sagt om man lägger ihop två och två. Tänk på att ulvarna vet att jag är god.
Lite mer seriöst (och lite mindre desperat@Sedna Jag har kikat lite snabbt kring Vira nu och helt ärligt är det inget jag reagerar på. Vilket i sig visserligen inte säger ett skit, för Vira kan luras rätt bra, men som hon spelar (både med röstning och försvarande av Tora) är jag ganska övertygad vore detsamma oavsett roll. Jag ser i alla fall ingen ond Vira i det spelet (med det givetvis inte sagt att hon nödvändigtvis är god).
Eftersom dom kunde räkna ut att jag inte var Diamanda så förstod dom ju att jag var god. Alla ulvarna känner ju till dom andra ulvarna.Nu när det inte finns några onda kvar utanför lyan så kan ju ulvarna veta att alla utanför lyan är goda. Men innan Diamanda dog så kunde de ju inte det. Så exakt HUR skulle de kunna veta att du i så fall är god?
Nu blir det så där igen att flera frågar samma sak och jag hinner inte riktigt med att svara alla enskilt. Jag får massvis med frågor men varje fråga kommer bara från en person.
Tänk så här. Ulvarna vet att jag är god. Och så lägger dom ihop två och två. På det viset kunde dom räkna ut att jag inte var Diamanda.
Inse hur nojig jag är när jag nu blev tvungen att kontrollräkna hur många vi är kvar...Nä inte så, Mer att jag ser poängen i hennes teori.
Du tillhör de 13 deltagare jag är osäker på.![]()
Hur har de förstått att du är god?Eftersom dom kunde räkna ut att jag inte var Diamanda så förstod dom ju att jag var god. Alla ulvarna känner ju till dom andra ulvarna.
Frågar du mig?!Men vem är ond då?![]()
Eftersom dom kunde räkna ut att jag inte var Diamanda så förstod dom ju att jag var god. Alla ulvarna känner ju till dom andra ulvarna.
Jag började snarare svaja om @Tora nu, först tänkte jag YES! en tabbe! Men nu börjar jag nog tro att hon är god bara för att hon verkar så övertygad!Frågar du mig?!
Jag är väl antagligen grundlurad som vanligt, jag har flera gånger funderat på att göra en lista på mina misstänkta och sen rösta på övriga med motiveringen att jag med största sannolikhet har helt fel.
Nej, men skämt å sido, just nu är nog Tora ändå en av mina mest misstänkta. Det kan absolut vara för att hon är ny spelare, men det sista tycker jag hon snurrat in sig lite väl i diskussionen om Diamanda att jag tycker det ändå lutar lite åt att det är ett misstag från en ulv.
Dentaku har jag fortfarande inte släppt helt sen igår, men känner att jag behöver gå igenom lite mer av det som skrivits idag, för inget jag kommer på nu att jag reagerat något större på.
Sen lär det väl finnas ett gäng till...
Varför börjar hon vicka åt andra hållet för dig?
Eftersom dom kunde räkna ut att jag inte var Diamanda så förstod dom ju att jag var god. Alla ulvarna känner ju till dom andra ulvarna.
Fast där blir ju jag nojig för att hon desperat försöker rädda sig själv. Men så har jag släppt förbi på tok för många nya spelare senaste tiden, som sen visat sig vara onda, så det kan nog påverka också.Jag började snarare svaja om @Tora nu, först tänkte jag YES! en tabbe! Men nu börjar jag nog tro att hon är god bara för att hon verkar så övertygad!![]()
Hur viste de det?Att dom tex visste att jag inte var Diamanda (ulvarna alltså)
Nej dom visste säkert inte vem som var Diamanda men dom visste säkert vem som inte var det.
Står det mellan två goda så spelar det ju ingen roll vem som åker ut, inte om du är en Ulv
En ulv vet ju om vilka andra som är ulvar. Så det vet mycket väl om att jag inte är ond.
Att dom tex visste att jag inte var Diamanda (ulvarna alltså)
Blanda inte ihop de två sakerna nu. Igen: De visste inte vem som var Diamanda men dom visste vem som inte var det.
Jag tror att gårdagens röstning var en tillbakalutad historia för ulvarna, de såg hur det stod mellan två som inte var en av dom (eftersom jag tror att Tora är god - ända tills motsatsen är bevisad och jag fattar hur hon tänker i sitt Diamanda resonemang, det passar med den rollen jag tror att hon har, men hon har missuppfattat en detalj i hur vissa saker funkar och därför är hon skriver hon som hon gör). Om Ulvarna hade misstänkt att Snurrfian var Diamanda hade de nog försökt styra över rösterna på Tora mer tror jag.