Bukefalos 28 år!

Era barn då och nu? *bilder*

Sv: Era barn då och nu? *bilder*

Hahah ja man känner igen den känslan man hade.

Men, jag var schysst mot sambon även fastän helvetet hade brakat löst inom mig.

Oh my goood vad jag kontrollerade mig!
 
Sv: Era barn då och nu? *bilder*

Ja han är jättestor :cry:
´
När jag stod i kön till kassan på H&M häromdagen sa mamma "ja, tänk när han är så stor att han börjar skolan", men när mina ögon tårfylldes så blev hon helt nervös haha "NEJ jag bara skojade, han ska ALDRIG bli så stor!!!" haha. Det gäller att njuta av varje dag med de små liven! :love:
 
Sv: Era barn då och nu? *bilder*

*knapp*
Förlossning
php0pzeed.jpg


Saga 4 dagar


Saga idag
 
Sv: Era barn då och nu? *bilder*

Jepp, dagarna flyger så man ska njuta så mkt man bara kan.

Aktiverar oss så mycket som det går. Åker till simhallen, går till öppna förskolan, träffar kompisar, åker in till stan, går långa promenader, till lekplatser osv.

Loke verkar tycka det är väldigt kul, han lär sig nya saker och slipper ju bara vara hemma jämt.

Men, dagarna flyger ju iväg!

Bebisarna blir bara större och större!
 
Sv: Era barn då och nu? *bilder*

Nja, slå detta ;)

Första gången vi dejtade var 3/3-07, dottern föddes 16/12-07 :angel::D
 
Sv: Era barn då och nu? *bilder*

Jag får väl bidra med några bilder. :) Vid födseln var han 48 cm lång och vägde 3295 gr. Idag är han 25 månader gammal och är 92 cm lång och väger 15,2 kg. Det har hänt en del. :laugh:

En dag gammal, på pappas bröst.
20483858.jpg


Nu är han 25 mån gammal och är tokig i Byggare Bob-filmerna. :D Speciellt "Byggare Bob i Vilda Västern". :laugh:
20483859.jpg


För att inte tala om att han älskar hästar (spanar på alla vi ser när vi är ute kör och säger ifrån direkt om de har täcke på eller inte!) och ville inte sitta av när han väl kom upp på en häst för första gången i helgen som gick. Tack C_L!!! :love:
20483860.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Era barn då och nu? *bilder*

Nja, slå detta ;)

Första gången vi dejtade var 3/3-07, dottern föddes 16/12-07 :angel::D

Eftersom jag måste vara värst... vi blev tillsammans i höstas, typ september. Dottern är född i januari, tom två veckor över tiden.
Vi gjorde allt i bakvänd ordning, först barn, sen bestämde vi oss för att flytta ihop, sen blev vi ihop.
 
Sv: Era barn då och nu? *bilder*

Nyfödd liten Lovisa:
nyyyy_1361178.jpg


Lovisa, väldigt mycket större:
p1000658-copy_1382964.jpg


När hon föddes var hon 54 cm och vägde 4325 g, nu är hon 67,8 cm och väger 7890 g.
 
Sv: Era barn då och nu? *bilder*

Ja, det var bakvänt ;). Vi flyttade i hop november-07. Fast vi va ju redan tillsammans innan. Men snabbt gick det, så snabbt att man egentligen INTE riktigt känner varandra på det dära oberoende viset som man bör göra när man träffar någon. Men som sagt, man kan göra sker annorlunda. Undrar om man har fler fördelar så här än om man harvat på ett tag utan barn ?! Svårt att sia.
 

Liknande trådar

  • Låst
Gravid - 1år Återigen dags för en ny tråd för vinterföräldrar (som autocorrect vill ha till vinterförvaring :p ) och vinterbarn. Lägger in listan...
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
93 031
Senast: YaHilweh
·
Småbarn Välkomna till en ny tråd! Augusti 20 - Emtherlia - flicka på 47 cm och 3045 gram (BF 30/8) 30 - Blueberry - flicka, 50,5 cm och 3475...
70 71 72
Svar
1 432
· Visningar
79 878
Senast: turbofling
·
Gravid - 1år Skapar en ny tråd eftersom den gamla börjar bli för lång :). Här kommer också den senaste listan och har knåpat ihop en...
95 96 97
Svar
1 935
· Visningar
93 561
Senast: hvala
·
  • Låst
Gravid - 1år Ny tråd! Länk till gamla ----> här! Listan, den senaste jag hittade. November 22/11 vinkelina, första barnet, pojke (Gustav) född 5/12...
98 99 100
Svar
1 995
· Visningar
80 071
Senast: supersonic
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Sommarföräldrar 2024
  • Vad gör vi? Del CXCVII
  • Uterätt för kor

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp