Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Borde ha mer än 24 timmar.
Helt omöjligt hinna med allt man vill och borde göra under denna tiden.
Jobb, sova, umgås, hästar, ärenden osv
Visst går det att optimera tiden. Aldrig gå tomhänt nånstans. Tex upp för trappan ta med det som ska upp. Lägg detta på det fjärde trappsteget. Då är det redo sen än att tas upp.
Tvätta minst en maskin dagligen. Och ladda diskmaskinen även med sånt som skulle kunna diskas för hand. Men för att spara tiden.
Påminnelser i telefonen. Skriva upp i papperskalendern också.
Laga mat när det går. Gärna för mycket så det även blir någon matlåda över.

Suck jag blir så irriterad på mig själv.
Det blev inget fika med läkare i och med att han jobbar så länge på dagarna. Jag har ingen lust ses för sent när jag inte känner vederbörande. Av flera anledningar. Behöver vara hemma helst innan bebis blir upprörd/behöver mig extra.
Fika vad planen!!
Nu ska vi ses iaf. Imorgon. Men det blev helt fel. Men han kunde inte där jag ville ses. Och frågade om vi inte kunde träffas hos mig istället. Jag har skrev nej då jag inte känner honom.
Nu pratade vi i telefon och jag hör mig själv säga ja när han föreslog det igen :banghead:
Bläää. Borde väl inte posta detta heller för ORKAR INTE
Nu vet jag inte nånting om nånting.
Så grått ute.
Att han är envis med att träffas hemmavid kan ju vara en varningsflagga, inte nödvändigtvis men…. Hur låter din magkänsla?

Det blev inget fika med läkare i och med att han jobbar så länge på dagarna. Jag har ingen lust ses för sent när jag inte känner vederbörande. Av flera anledningar. Behöver vara hemma helst innan bebis blir upprörd/behöver mig extra.
Fika vad planen!!
Nu ska vi ses iaf. Imorgon. Men det blev helt fel. Men han kunde inte där jag ville ses. Och frågade om vi inte kunde träffas hos mig istället. Jag har skrev nej då jag inte känner honom.
Nu pratade vi i telefon och jag hör mig själv säga ja när han föreslog det igen :banghead:
Så grått ute.
Men varför denna jakt på karlar med ljus och lykta innan du är stabil med ditt mående? Känns...desperat. Ta hand om dig! 🤗❤️

Fika vad planen!!
Så grått ute.

Om han inte ens lyssnar på dig innan första träffen (när man normalt ansträngninger sig att visa sig från sin bästa sida), hur skulle en fortsatt relation se ut på längre sikt? Är han ute efter att få ligga, eller vad är vitsen med att träffas hemma?

Att han är envis med att träffas hemmavid kan ju vara en varningsflagga, inte nödvändigtvis men…. Hur låter din magkänsla?
Min magkänsla litar jag inte på längre. Kanske blir det bara fika och prat?
Jag vill ha min prinsesstårta :arghh:!!
Funderar på att börja gå med i en bokklubb. Fast jag läser aldrig så är nog inte kvalificerad 🙈
Plus kanske blir samma sak där?

Om han inte ens lyssnar på dig innan första träffen (när man normalt ansträngninger sig att visa sig från sin bästa sida), hur skulle en fortsatt relation se ut på längre sikt? Är han ute efter att få ligga, eller vad är vitsen med att träffas hemma?
Jag vill inte ta med bebis för sent nånstans. Hon är svårast kvällstid. Annars är hon experten i egen hög person ❤️

Funderar på att börja gå med i en bokklubb. Fast jag läser aldrig så är nog inte kvalificerad 🙈
Vad menar du med ”kanske blir det bara fika och prat”?? Vad i hela friden säger magkänslan att det annars ska bli?

Och du skulle väl vänta med dejtande till efter helgerna?

Du gör som du vill men det absolut enda rimliga utefter bara det lilla du skrivit här är att avboka! Inte omboka - avboka!!

Tänker du alltså ens överväga ta hem en okänd man till ditt hem där du och din bebis är ensamma med denna okända man?

Vad menar du med ”kanske blir det bara fika och prat”?? Vad i hela friden säger magkänslan att det annars ska bli?

Och du skulle väl vänta med dejtande till efter helgerna?

Du gör som du vill men det absolut enda rimliga utefter bara det lilla du skrivit här är att avboka! Inte omboka - avboka!!
Detta räknas nog knappast som en dejt.
För att det är så ett sexmissbruk ser ut.
Nej nej nej inget sånt alls.

Jag tänker på mönstret i det här.
att du gör precis det som du nyss sade att du inte skulle,
att det tycks som någon autopilot slår in och kopplar bort ditt reflekterande tänkande,
att du inte verkar vara nöjd med ditt eget beslut - men fullföljer ändå.

Är som att så fort det handlar om *träffa ny man* så slänger du allt som handlar om att stå upp för dina egna intressen åt sidan.
Skulle nog vara bra för dig att fundera i varför du hamnar i att upprepa det?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Värdet av en mobiltelefon?
  • I'll come running with a heart on fire
  • The story so far ...
  • R
    Att förlora ett barn

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn