JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Bukefalos 30 år!
Vårt barn var ganska vilt, men jag kan inte minnas något problem med granen faktiskt. Vi hade den bara som vanligt, en riktig gran
Var köper man en sån?
Denna hittade jag nog på bonprix tror jag! Googlade nog något i stil med gardingran eller liknande
Nissen (och annat ljug)
Småbarn Det är snart jul och dags för ljug igen. Jag kanske avslöjar min egen ställning till det hela redan i rubriken, men den är faktiskt...
Startad av Midsommarblomster
24 Sept 2025
Svar: 76
Visningar: 4 483
Barn
Hyperaktivt barn
Småbarn Vår son har alltid varit ett hyperaktivt barn med mycket motorisk oro och sömnproblem som bebis. Idag är han 2,5 år och är aldrig...
Startad av Midsommarblomster
17 Nov 2025
Svar: 60
Visningar: 4 931
Barn
Småbarn och hundträning.
Hundträning Ni med småbarn. Hur får ni till hundträningen om barnen/barnet är med? Behöver alla tips och trix jag kan få!
Hunden här hemma är...
Startad av Nordthor
17 Dec 2025
Svar: 19
Visningar: 1 088
Hund
Hund och bebis
Övr. Hund Det finns ju en del äldre trådar om mina hundar (alla tikar) från de senaste åren, då jag behöver bolla mina funderingar ibland. Och nu...
Startad av __sofia__
4 Jul 2026
Svar: 0
Visningar: 221
Hund
Valvaka!
Tjatter Många sjukdomar är åtminstone nästan lika smittsamma under inkubationsfasen som efter att de första symptomen brutit ut så det finns...
Angel
1 minut sedan
Svar: 1 231
Visningar: 31 971
Allmänt
Syskon
Relationer Det tror absolut jag också, men jag tror (och hoppas) också att det skett en förändring de senaste åren kring kanske framförallt...
julgrisen
2 minuter sedan
Valp 2026
Övr. Hund Vi hade 60 mil, kört fram och tillbaka över dagen alla gånger utom den sista då det var 50-års kalas samtidigt så då sov vi hos...
bollen__
44 minuter sedan
Svar: 537
Visningar: 37 520
Hund
Att vara en usel hundförare/tränare
Hundträning Jag förstår att det inte känns så, men jag tycker du låter som en toppen-hundförare. Du sysselsätter dina hundar, du är nördigt...
Capybara
Idag kl 08:59
Svar: 12
Visningar: 515
Hund