Eurovision Song Contest 2021 - Semifinal 1

Fast jag gillar att man röstar efter vad man gillar mer än vad som skullle funka i ESC, för det vet msn aldrig!
Om man ser till ESC vinnarna så är det en salig blandning av smäktande ballader, tokiga kycklingljud och monster ;) så att försöka rösta fram en vinnare av ren taktik är svårt!
Vi röstar fram den vi gillar bäst sen får man se hur det går helt enkelt :D

Jag önskar bara att Sverige hade vågat ta lite större chanser och inte vara så safe hela tiden. Det blir lite för likt varje år. Bra kvalitet! Men lite trist med samma genre varje år.
 
Jag gillar iofs Ryssland bättre så här än när de gör platta poplåtar på bruten engelska, men ändå ingen hit här. Men den går säkert vidare till final.
 

Liknande trådar

Kultur Nu är det snart dax! Semi 1 på tisdag och semi 2 på torsdag. Jag tänker att vi kan ta semifinalerna i en gemensam tråd och finalen i en...
14 15 16
Svar
306
· Visningar
11 323
Senast: Rosett
·
Kultur Nu är det dags! Dagen vi väntat på! FINAL I EUROVISION SONG CONTEST! Sverige kom med, och i finalen väntar följande delatagare...
18 19 20
Svar
382
· Visningar
17 387
Senast: voltis
·
Kultur Dags för den officiella tråden för ESC SEMIFINAL 1! :banana::banana::banana: Sverige deltar i semi 2, och de redan klara finalisterna...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
4 376
Senast: Lingon
·
Kultur På lördag är det äntligen dags! Dagen vi väntat, nu faktiskt, i 2 år på! FINAL I ESC! :banana: :banana: :banana: Och wow vilken...
32 33 34
Svar
668
· Visningar
27 825
Senast: Ninnurur
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp