Eurovision song contest 2022 FINAL!!

Jösses vad otroligt många röster från folket till Ukraina!! Förstod att de skulle vinna i år med mycket sympatiröster; verkligen ingen bra låt I mina öron (kass faktiskt) men verkligen fint stöd till landet och Sverige kom ändå på en fin 4e plats med vår fantastiskt bra låt 😍.
 
Har aldrig varit med om att jag bara fått ont i öronen av en enda låt när det har varit Eurovision! Moldavien var riktigt riktigt hemsk! Mycket bra musik annars! Två av mina favoriter, Finland och Tyskland hamnade dock i botten.
Även om jag är svensk så tycker jag inte att Sverige skulle ha varit vinnare. Fastnade aldrig för varken låten eller artisten. Hon var inte folkets favorit i Sverige och var det inte i Europa heller.
Och slutligen så kan jag konstatera att bästa låten inte vann men det gjorde kärleken och aldrig förr och aldrig någonsin igen kommer fel kännas så rätt!!!💙💛 🇺🇦
 

Liknande trådar

Kultur Dags för den officiella tråden för ESC SEMIFINAL 1! :banana::banana::banana: Sverige deltar i semi 2, och de redan klara finalisterna...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
4 280
Senast: Lingon
·
Fritid I morgon kör vi igen! Semifinal 2 är det dags för, med vår egen Cornelia! Kommer Sverige ta sig till final? Vad troe ni om de övriga...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
5 362
Senast: Lingon
·
Kultur På tisdag nästa vecka är det ÄNTLIGEN dags! För mig slår detta mello med hästlängder, det är så fantastiskt roligt och spännande med...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
6 468
Kultur Ja ni läste rätt! Trots iställt ESC pga ja ni vet vad, kommer Sveriges 12:a att röstas fram! :banana: :banana: :banana: Det kommer att...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 924
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Att ångra en valp
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp