Få tillbaka,eller betala? Deklarationen

Nu lyckades jag oxå! Får tillbaka drygt 1700. Helt klart bättre än att behöva betala! Och bättre än förra året då jag bara fick tillbaka ca 250 kr...
 
Jag får 2600 tillbaka, hade inte varit helt fel med mera då jag går på CNS också och pengarna kommer lagom där.
Men får jobba lite mer i maj helt enkelt :)
 
8900 kr tillbaka. Mycket mer än vad jag hade räknat med! Tur att det blev så, med tanke på att sambon fick -7500 kr :wtf:.
 
Många försök innan det gick att logga in idag.. Men nu är det fixat och klart, och istället för att betala 6700 får jag tillbaka 6500. Me like!
 
Jag får tillbaka lite! Tack säger jag :) ska plussa på lite resor också, inte lika mycket som vanligt då jag mest varit mammaledig.

Förra året fick jag en smäll med restskatt som satte mej gråtandes i soffan, men nu var det ungefär som vanligt med återbäring. Pju!

Hade sålt ett halvt hus och deklarerat enligt konstens slla regler men det lyckades bli ett olyckligt pyttefel på ett jätteviktigt ställe som jag inte upptäckte förrän året därpå när jag deklarerade för att ha sålt även den andra halvan av huset.
'Det kan bli att du behöver betala tillbaka lite grand' -sa den trevliga tjejen på skattemyndigheten när vi skulle rätta till misstaget.
Konstaterar att Vi har nog lite olika syn på 'lite grann' :grin::p
 
Jag kan inte logga in förrän den 24 mars kl 7??
Det gäller Mina sidor på Skatteverket. Däremot kan du logga in direkt på e-tjänsten, med lite tur. (Jag gjorde femtielva försök på mobilen utan att lyckas men kom in på tredje eller fjärde försöket på datorn.)
 
Jag får, som jag hoppades och trodde, tillbaka på skatten. Jag jobbade ju bara fram till i juli förra året och var sedan föräldraledig. 7501 kr före reseavdragen är gjorda.
 
Det gäller Mina sidor på Skatteverket. Däremot kan du logga in direkt på e-tjänsten, med lite tur. (Jag gjorde femtielva försök på mobilen utan att lyckas men kom in på tredje eller fjärde försöket på datorn.)

Jo fattade det sen :D kom in på tjänsten och får tillbaka 600 spänn!
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Till veckan kommer deklarationen för många av oss. Man får reda på om får tillbaka på skatten eller om man behöver betala. Jag brukar få...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
23 246
Senast: Unafraid
·
Juridik & Ekonomi Scannade papper KU25 jag fick från Wolksvagen för mitt billån. Försöker lägga in den i deklarationen, men får felmeddelande "Kontrollera...
Svar
7
· Visningar
358
Juridik & Ekonomi Äntligen ställde vi av vår Plåtis över vintern och ska då slippa (hela?) fordonsskatten. Detta gjorde vi bara häromdagen, i december...
Svar
4
· Visningar
488
Senast: Kirre
·
Skola & Jobb Jag har jobbat med färdtjänst och det trivdes jag bra med. Roligt att göra något nyttigt och kunna hjälpa människor. Tyvärr var chefen...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 432
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp