färg på transporten!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare cardett
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 1 046

Bukefalos 30 år!

C

cardett

Jag håller på att renovera transporten. Väggar och tak ska lämnas på lackning i veckan. VILKEN FÄRG SKA JAG VÄLJA? Jag hade tänkt mörkblå väggar och ljusgrått/silverfärgat tak. vad tror ni om det? Jag har beslutsångest!

Sen undrar jag om någon vet var man kan få tag på en ny matta till rampen! Tacksam för tips!:bump:

Sv: färg på transporten!

Då måste jag passa påoch fråga vad lackningen kostar på ett ungefär? Skulle vilja göra det med vårt släp med (skall bytas väggar och golv snart) men vete tusan om det ens är lönt att tänka på?

Kusin som är lackerare. Så jag behöver bara betala färgen= LYX

Ingen som vet var man kan köpa en ny matta till luckan?

Sen en fråga till. Är dte någon här som har gjort om sin hårda mellanvägg till en halv med plast längst ned?

Men vi har en grön bil som snart ska bytas. Och jag vill vetkligen inte hqa en grön transport. Men killen har en blå/silver nissan king cab. Så jag får väl byta med honom när jag ska iväg med hästen:)

Frågar igen: Var hitar man matta till rampen? Måste ha hjääälp!!

fråga dig själv hur duktig du är på att tvätta.

Om svaret blir inte så jätteflitig, så skulle jag välja en åt brons-hållet. Gå in i en bilaffär och ta en broschyr så får du ett litet färgprov (som du sedan ger till kusinen). Bilar brukar vara i snygga färger.

Taket ska vara i samma färg eller möjligen en nyans ljusare av samma färg. Lite ränder på sidan är alltid snyggt.

Det lät ju onekligen snyggt. Ska nog ta en spantur i morgon. Tack för tipset! Jag kommer återkomma med bilder på resultatet!

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

• Barmarksdrag/canicross
  • Rallylydnad

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Årets bantningstråd
  • Dressyrsnackis 21