Lovisaleonora
Trådstartare
Havreflarn? Det är nog första gången jag hör någon tala väl om havreflarn. Det verkar mer vara en praktisk kaka när man ska bjuda många. Tar liten plats (tunn) och ja, gör väl inte så mycket väsen av sig...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En sockerkaka med äppelbitar doppade i kanel och socker. Gräddad i en gjutjärnsstekpanna.
Håller med om det!Jag är wild and crazy och säger budapestrulle, gärna med mandariner i och solmogna jordgubbar![]()
Håller med om det!
Budapestrulle är nog något av det godaste som finns!
Håller med om det!
Budapestrulle är nog något av det godaste som finns!
Inget jag känner till, men litar på ditt ord därFrån Bernts i Gnosjö!
Inget jag känner till, men litar på ditt ord där![]()
Haha kanske detKul om 56 budapestfans vallfärdade dit. Undrar om man får rabatt om man nämner Buke?![]()
Kul om 56 budapestfans vallfärdade dit. Undrar om man får rabatt om man nämner Buke?![]()
Hmm...googla på "death by chocolate" recept...fast jag hittar inte det som jag letade efter. Där var bl.a. 1 kg (!!!) choklad, och så smör, grädde och socker...om jag inte minns felÄh, ge mig vad som helst som innehåller hysteriska mängder choklad så blir jag lycklig
Sedan är även jag en av de där knäppa personerna som verkligen gillar havreflarn. Jag kan lätt vräka i mig sådana.