Flippans avkomma är till salu

Sv: Flippans avkomma är till salu

Ja priset är det säkert inget fel på om man letar häst i de klasserna, själv tycker jag det låter SJUKT med "en miljon och uppåt" för en så ung häst.

KL

Dock har den väl visat sin bländande teknik o därför är just så dyr och säkert väl värd pengarna för den som satsar på världseliten i framtiden. Hade den inte talang och teknik utan bara bra föräldrar så skulle den nog inte ligga ut för den astronomiska summan.
 
Sv: Flippans avkomma är till salu

*kl*

kul att se att nått händer med henne.. fast jag har alltid haft för mig att de blir malin som ska sitta på henne.. hade varit givet för min del.. trist.. men ska bli spännande att se vart hon hamnar.

och som någon påpekade, lär nog inte vistas på 3-års.. trist ..
 
Sv: Flippans avkomma är till salu

jag kan säga att sparven inte alls är en ful häst (men även kanske inte vacker häst) då hon stått på min skola och blivit inriden och hanterad där. bilden på henne kanske inte var den mest charmerande på henne, men i verkligheten är hon en fin häst med fina gångarter och ett helt otroligt psyke med tanke på sin ålder.
hon är även en jäkel på att hoppa, och är väldigt högt över hindrerna på löshoppning
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Flippans avkomma är till salu

Sparven är en riktig snygging! Och hopp kapaciteten är det inget fel på den heller!
 
Sv: Flippans avkomma är till salu

Sparven visades på treårstestet i Kumla i helgen. Gick väldigt bra. Fick 50 p i hoppningen och 48 p i dressyren.
 
Sv: Flippans avkomma är till salu

Jag hann tyvärr inte vara kvar och kolla på henne, men hon hade ju högsta poängen som hopphäst, så det verkar verkligen vara en toppäst för framtiden! Dessutom kan hon inte vara "ful" som någon sa, hon fick helt ok exteriörpoäng också!

Släktingen e:For Feeling såg jag, urfin! :love:
 
Sv: Flippans avkomma är till salu

Sparven visades på treårstestet i Kumla i helgen. Gick väldigt bra. Fick 50 p i hoppningen och 48 p i dressyren.

Kul att det gick så bra för henne :)

Då kanske de kan ta fram en bättre försäljningsbild nu, för den kan ju knappast göra henne rättvisa!
 
Sv: Flippans avkomma är till salu

Fast jag tror inte att hennes framtida köpare kommer hitta henne över internet direkt, så för en försäljning spelar nog inte bilden så stor roll. Men för oss vanliga dödliga som vill dreggla lite över henne vore det ju trevligt :D
 
Sv: Flippans avkomma är till salu

Varför låter man en sådan häst bli inriden på en skola..?
 
Sv: Flippans avkomma är till salu

kristina har i flera år haft utbyte med just den skolan. hon skickar sina unghästar dit på utbildning och får tillbaka fina hästar och eleverna får bra materiel att jobba med!

tycker det är kanon! :banana:
 

Liknande trådar

Avel På senare tid har det stått en del om Mares of Macha i ridsportnyheterna, eftersom först Henrik von Eckermans MaryLou och nu senast...
2
Svar
38
· Visningar
3 837
Senast: Badger
·
  • Artikel
Dagbok Här kommer en saga börja, fortsätta och kanske också ta slut. Det spelar ingen roll om den är dålig eller bra, välskriven eller slarvig...
Svar
0
· Visningar
304
Senast: Takire
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 505
Senast: Juli0a
·
  • Artikel
Dagbok Mitt fantastiska avelssto är numera 20 år, och våra försök på att göra en sista avkomma har tyvärr inte lyckats i år. Samtidigt så...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 638
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundförare inom hemvärnet
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp