Förklara ditt nick...

Jag heter Nike (uttalas som det låter på svenska och inte "Najk" ;)) och kallades i unga år ibland för pajen så nikepaj blev ett användarnamn som jag har använt flitigt under mina år på sociala medier! Inte så spännande och inte hästrelaterat haha.
 
Det är ett mellannamn på en karaktär i en av mina favorit animer :) Jag tycker det är ett snyggt nick, och det är sällan det är upptaget.
 
Namnet på min bortgångna vän:heart
182571_10151199217516067_2055163496_n.jpg
 
Red för att jag gillar rött, samt är rödhårig.

Hyuuga kommer från en favoritkaraktär i en serie jag kollade på för några år sedan. :)
 
Jag heter Gloria95 på grund av att våran stallkatt där hemma heter Gloria och på något sätt kunde jag inte heta det min häst heter... :cautious:
 
Cornelia.... mitt ena sto, som jag har fött upp själv heter KE Kornelia, tycker om namnet och tycker mycket om hästen... Hon kommer ur en rad med ston som heter på K: Kanoria- Kaisa Will- El Khamsa - Kharadja.... Tycker om att bevara traditionen att ge fölen namn på samma begynnelsebokstav som mammans namn.
Varför jag stavade det med C ist fl med K vet jag inte ...!
 
Kl*

Hästen på min avatar är en av de viktigaste hästarna i mitt liv. Hon heter Casal Velino ( kallades alltid Cassie ) Cassie var taget när jag reggade mig ( 2006!?) så då blev det jag förknippade närmst med henne.. Superhästen + Cassie = supercassie
 
Soffiproppi då det är min pappas smeknamn på mig :)

Som liten var jag väldigt avundsjuk på mima vänner som alla hade olika smeknamn, men aldrig jag (Sofia är redan ganska kort och går fort att säga = smeknamn föddes aldrig) så när pappa började kalla mig Soffiproppi blev jag otroligt nöjd och stolt :D

Jag kallades för Soffan i lågstadiet och iaa i högstadiet nu i vuxen ålder är det bara Sofia :P
 
Apollo var var min dotters första häst. Han blev nästan 26 år, vi tog bort honom i september förra året.Då hade vi haft honom i 14 år.
 
Hette tidigare valkyr_iaa eller valkyriaa kommer inte ihåg, Valkyr för jag var intresserad av nordisk mytologi och iaa kallade syrran mig innan hon lärde sig att prata, blev även mitt smeknamn bland mina kompisar. Nu har jag bytt till mitt namn och halva mitt efternamn :)
 

Liknande trådar

Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 479
Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 939
Tjatter Det har hänt att jag råkat säga saker som jag senare förstod var lite/mycket pinsamma. Hoppas jag inte är ensam om det! ;) En gång på...
2
Svar
34
· Visningar
2 342
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en...
2
Svar
29
· Visningar
1 159
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Avmaskning
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp