Fornabodaritten

• Distans
  • Trådstartare Trådstartare CK
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 83
  • Visningar Visningar 7 963
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Fornabodaritten

Grillar håller vi med, vi har till och med ordnat så att en grill är reserverad för dom som vill grilla vegetariskt.:)

Vad lustigt det blev helt plötsligt - ingen kan följa med och hjälpa mig. Men det går nog. Det jag undrar är om någon kan ta med min vattenhink till groomplatsen på slinga 3 (jag rider T50) så kan jag klara mig själv i övrigt? Speciellt om det blir så varmt som det kanske ska bli vore det ju bra!
// Kattis

Jag hoppas att det inte blir såååååååååå varmt. avskyr när det är för varmt. Då vill jag bara ligga inne och sova....

*kl*
Nu stänger jag denna tråd, det finns ytterligare två trådar om samma ritt, använd gärna dessa!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 619
Senast: Lady_S
·
Distans Hej! Ville bara berätta att SAHF kommer att sponsra Distans-SM, bade med premie till segraren (5000kr) och till uppfödare av bäst...
Svar
4
· Visningar
1 193
Senast: Cleese
·
8
Fälttävlan Nya TR, kval mm har överskuggat debatten ett tag, men om vi bortser från detta som vi ju kan (och gör i flera andra trådar) tycka vad vi... 2 3
Svar
44
· Visningar
5 076
Senast: Bettibets
·
Övr. Barn Ursäkta ett långt inlägg, men jag hoppas på hjälp! Vår son Z upplever sig bli mobbad av en flicka, J i hans klass. De går i 4:an... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
8 441
Senast: Aliide
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka