Fornabodaritten

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Fornabodaritten

Jag skulle ha åkt till härjedalen igentligen...

Men då vi åkte ut pga stentramp på rönningen så fick jag inte de 100 km som jag hade tänkt mig. Så jag gjorde en omprioritering!
 
Sv: Fornabodaritten

tjo nu har jag internet igen!!! :) (har varit internetlös i två veckor pga åskan som slo ner i vårt modem suck)

Härligt att det är så många anmälda!

Jag anmälde oss till 80 km. Hade ingen tanke alls på att rida NM, tyckte det var mer lockande med Fornaboda (närmare och sen skulle hästen få en lättare ritt efter två lite tuffare), det blir tufft för de som gått både Nybygget 160 och Göinge till ex tror jag så alla åker nog inte till NM ;)

Ska bli roligt! :)
Camilla
 
Sv: Fornabodaritten

*KL*
Bir himla sugen på att vara med, men har ingen distanshäst längre:(
Dessutom är det verkligen på hemmaplan. Har bara 15 km till "Boda". Denna ritt fanns ju tyvärr inte medan jag hade min distansponny kvar. Men har ridit runt fornaboda o tycker terrängen är hel ok. vet inte riktigt hur ni lagt banan, men det finns ju gott om grusvägar.
Var ner o kollade förra året o tyckte tävlingen såg väl genomförd ut. kommer åka ner o kolla iår åxå. Hoppas vädret blir bra!!!
 
Sv: Fornabodaritten

Carrielaine skrev:
*KL*
Bir himla sugen på att vara med, men har ingen distanshäst längre:(
Dessutom är det verkligen på hemmaplan. Har bara 15 km till "Boda". Denna ritt fanns ju tyvärr inte medan jag hade min distansponny kvar. Men har ridit runt fornaboda o tycker terrängen är hel ok. vet inte riktigt hur ni lagt banan, men det finns ju gott om grusvägar.
Var ner o kollade förra året o tyckte tävlingen såg väl genomförd ut. kommer åka ner o kolla iår åxå. Hoppas vädret blir bra!!!

Vet du vad som skulle vara jättekul. Det var om du drog med dig några kompisar dit och var funktionär för dagen. Det skulle vi verkligen uppskatta. Vi vill väldigt gärna få kontakt med folk från trakten, då det flesta av oss kommer från trakten söder om Örebro.

Gå in på vår hemsida om du kan hjälpa till. Där kan du hitta kontakt till Camilla Kvarnström under "styrelsen". Hon är tävlingsledare. Alla funktionärer bjuds på god mat och trevlig sällskap under dagen. :D

www.nerikesdistansryttare.org

Hälsning Maja
 
Sv: Fornabodaritten

Får vi se några startlistor i förväg? Lite nyfiken bara.....:angel:
 
Sv: Fornabodaritten

Startlistorna kommer på webben inom de närmaste dagarna.
 
Sv: Fornabodaritten

Och förhoppningsvis kartan med (den del som går ner i scannern) A3 karta och A4 scanner:o .
Om hotmail han tänkas låta mig skicka den till webbmastern förstås:mad: *sliter håret*
 
Sv: Fornabodaritten

Proffsigt med tidsschemat för funktionärer! Den idén knycker vi nog direkt!
Och ridkartan finns tillgänglig! Bra!
Men (spricker snart av nyfikenhet!!!!!Ingen förstår väl varför:cool: ) startlistorna????:angel: :angel:
 
Sv: Fornabodaritten

Visst är det lättöverskådligt och bra med tidsschema! Det knyckte jag från friidrotten...:)
Förhoppningsvis så får ni som är anmälda hem program och rittkarta i morgon, om postverket sköter sig.
 
Sv: Fornabodaritten

Oh, startlistorna! Ge mig 1 minut, så finns de på hemsidan sen!
 
Sv: Fornabodaritten

Hej!
Tusen tack för rittkarta och startlistor!:bow:
Men, nyfiken och otålig som man är så undrar jag vilken färg de numrerade slingorna har och hur långa de är?
Jag ska rida klass 3 och rider då slingorna 3 & 4.
/Camilla
 
Sv: Fornabodaritten

Kl
En idiotfråga. Hur gör man när man stryker sig. Mailar man tävlingsansvarige?
Novan är rejält halt vf så det blir ingen ritt för oss :cry:.
 
Sv: Fornabodaritten

Usch, vad tråkigt!:cry: Jag som tyckte det var så roligt att ni var på gång!
Vad har hänt?
/Camilla
 
Sv: Fornabodaritten

Du borde få hem kartan med posten idag, och på den står det om slingorna.
Jag kan upprepa här:
slinga 1, grön, 40 km
slinga 2 blå. 30 km
slinga 3, röd. 32,5 km
slinga 4 orange, 17,5 km.
 
Sv: Fornabodaritten

cano skrev:
Hej!
Men, nyfiken och otålig som man är så undrar jag vilken färg de numrerade slingorna har och hur långa de är?
Jag ska rida klass 3 och rider då slingorna 3 & 4.
/Camilla

Jag vet att den delen inte fins med men när kartan är större än scannern så får man prioritera.
/Linnea
 
Senast ändrad:
Sv: Fornabodaritten

Jaha, då börjar det närma sig och det ska bli så kul att komma till Fornaboda! Hörde att vädret skulle bli...varmt...medelhavsvärme!!! Det verkar som Fornaboda prickar in värmebölja i år också. Det får bli solskyddsfaktor 1350!!:cool:
:banana: :banana:
 
Sv: Fornabodaritten

23 grader, sol och lite moln här och var. Toppenväder.
NI glömmer väl inte bort grillkvällen?
Om ni glömmer att ta med er mat finns det en bra butik i Linde som har öppet till 23, så det är bara att åka dit och köpa potatissallad och kött.
 
Sv: Fornabodaritten

CK skrev:
23 grader, sol och lite moln här och var. Toppenväder.
NI glömmer väl inte bort grillkvällen?
Om ni glömmer att ta med er mat finns det en bra butik i Linde som har öppet till 23, så det är bara att åka dit och köpa potatissallad och kött.

Vad bra att du påminde! Visst var det så att ni hade grill? (Annars blir det till att shoppa engångsgrillar, för grilla ska vi ju såklart!)

OBS, be myggen ta semester, OK? ;-)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 027
Senast: Ramona
·
Äldre Hejhopp! Tänkte höra med er vart eran bästa solsemester inom Europa har varit? :) Det är nämligen så att min 30års dag börjar närma sig...
Svar
14
· Visningar
1 092
Senast: sjoberga
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
22 685
Senast: cirkus
·
Hästvård Osäker på var den här tråden egentligen ska vara.. Provar här eftersom det gäller sedering och i grunden igångsättning efter...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 129
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Sommarföräldrar 2024
  • Gårdar förr
  • Vinterföräldrar 23/24

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp