Fornabodaritten

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Fornabodaritten

Japp. Visa licensnr när du startanmäler dig, alternativt visa kvitto på att du betalt. Skriv "interim" i rutan för licensnr.
 
Sv: Fornabodaritten

Får man efteranmäla till fornaboda och man ridit Dacke??
 
Sv: Fornabodaritten

Sezzan skrev:
Får man efteranmäla till fornaboda och man ridit Dacke??

Anmälningstiden går ut i morgon, så du hinner anmäla utan att efteranmäla.

Nu har det kommit in 37 anmälningar, faktiskt ganska jämnt fördelat på de olika klasserna.
i CR startar det 9 ekipage, det är skoj, känns som återväxten är tryggad.
Däremot inte mer än 6 st som vill göra upp om YR-SM-guldet. :(
 
Sv: Fornabodaritten

Nu har jag också anmält Sobra och mig till T50 km.
/Camilla
 
Sv: Fornabodaritten

Jag har betalat in för en 120, men har inte fått ihop anmälan ännu... Får göra det i morgon och slänga på lådan... Men pengarna finns!!!
 
Sv: Fornabodaritten

Men hoppa in på vår hemsida och anmäl via nätet! Enkelt och smidigt, både för dig och för oss.
Anmälningarna droppar in snabbt nu, 50 om jag räknar med dig.
 
Sv: Fornabodaritten

Sponsorfakturan kom i fredags så nu har jag betalat in både den och anmälan till 50T för mig och Gimmick.

Är bara lite orolig att sto nr. 2 här hemmavid tänker föla just till tävlingen. Hon är beräknad till den 28/6 men 3 dagar hit eller dit kan det ju skilja utan vidare ... suck! Har ju ingen back-up här hemma eftersom sambon snällt :love: får lov att följa med och hinka på tävlingen.

Nåja, det är väl inte mer med det än att jag får stryka mig om det kör ihop sig. Vi värmlänningar har ju ett ordspråk "dä årnör säj allti" som jag lever efter. Det är mycket bättre än det typiskt närkiska "dä går aldriiii" ... eller hur?! :rofl:

Nej då, jag skojar bara med er! Varenda (häst)närking jag har träffat är görtrevlig.

Hoppas man hinner träffa/prata med lite folk på tävlingsdagen.
/Anne
 
Sv: Fornabodaritten

CK skrev:
Anmälningstiden går ut i morgon, så du hinner anmäla utan att efteranmäla.

Jag skickar anmälan idag men väntar med att betala i fall det skulle köra ihop sig,, de hinner ändå inte komma in tills idag... jag är alltid ute i sista sekunden så varför skulle jag inte var det nu??:angel:
 
Sv: Fornabodaritten

Tja, en anledning till att vara ute i tid kan ju vara att det står i proppen att "Sent inkommen veterinär- och anmälningsavgift betraktas som efteranmälan" och det innebär med andra ord en högre avgift ;)
 
Sv: Fornabodaritten

Galadriel skrev:
Tja, en anledning till att vara ute i tid kan ju vara att det står i proppen att "Sent inkommen veterinär- och anmälningsavgift betraktas som efteranmälan" och det innebär med andra ord en högre avgift ;)
Jo det blir ju tyvärr det,, men det är bättre att betala efteranmälan än att betala in från början och sedan inte kunna vara med.
Ifall man förutsätter att man inte ska vara med är risken att man trots allt kommer iväg större:D
Nu har pållan fölat i alla fall så att man kan åka för den saken skull och så får man sova om nätterna också:banana:

Någon som vet hur mycket det är i efteranmälningsavgift??
 
Sv: Fornabodaritten

150 kr i alla klasser.
...och nu har vi 74 anmälda ryttare!
 
Senast ändrad:
Sv: Fornabodaritten

Vad roligt att det blir så många som kommer. Jag ska inte dit, men är ändå nyfiken på hur många anmälda det är till tolvmilen?
 
Sv: Fornabodaritten

Det är nu 15 ryttare till klass 1, tror att minst 10 av dom är Young Riders.
 
Sv: Fornabodaritten

CK skrev:
150 kr i alla klasser.

men det står ju mot dubbel anmälningsvagift i proppen på hemsidan....?

(jag tyckte själv att dubbel var lite mycket så jag backade ur... men är det 150,- så kan man ju börja fundera igen :bump: :bump: )
 
Sv: Fornabodaritten

springsten skrev:
men det står ju mot dubbel anmälningsvagift i proppen på hemsidan....?

(jag tyckte själv att dubbel var lite mycket så jag backade ur... men är det 150,- så kan man ju börja fundera igen :bump: :bump: )

Anmälningsavgiften är 150:- till samtliga klasser. Vetrinäravgiften varierar dock mellan 250-600:- beroende på klass.
Besiktningarna kostar ju inte dubbelt bara för att man efteranmäler sig:idea: ;) .
 
Sv: Fornabodaritten

Jag vet att det kan verka förvirrande.
Dock är det så att själva anmälningsavgiften ligger på 150 kr i alla klasser. Sen är ju veterinäravgiften högre ju längre man rider.
Så dubbel anmälningsavgift är dubbel anmälningsavgift.
Inte dubbel veterinäravgift.:)
Och nu har vi 76 startande!:eek:

Jättekul att ritten verkar passa så många i tid, och speciellt att vi faktiskt har rätt många YR-ryttare till SM.et
Var rädd att de flesta skulle åka till Härjedalen och NM veckan efter.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
4 625
Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 088
Senast: Ramona
·
Äldre Hejhopp! Tänkte höra med er vart eran bästa solsemester inom Europa har varit? :) Det är nämligen så att min 30års dag börjar närma sig...
Svar
14
· Visningar
1 095
Senast: sjoberga
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
22 863
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Bästa trimmern till kanin?
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp