Fornabodaritten

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Fornabodaritten

Grillar håller vi med, vi har till och med ordnat så att en grill är reserverad för dom som vill grilla vegetariskt.:)
 
Sv: Fornabodaritten

Vad lustigt det blev helt plötsligt - ingen kan följa med och hjälpa mig. Men det går nog. Det jag undrar är om någon kan ta med min vattenhink till groomplatsen på slinga 3 (jag rider T50) så kan jag klara mig själv i övrigt? Speciellt om det blir så varmt som det kanske ska bli vore det ju bra!
// Kattis
 
Sv: Fornabodaritten

Jag hoppas att det inte blir såååååååååå varmt. avskyr när det är för varmt. Då vill jag bara ligga inne och sova....
 
Sv: Fornabodaritten

*kl*
Nu stänger jag denna tråd, det finns ytterligare två trådar om samma ritt, använd gärna dessa!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
5 128
Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 104
Senast: Ramona
·
Äldre Hejhopp! Tänkte höra med er vart eran bästa solsemester inom Europa har varit? :) Det är nämligen så att min 30års dag börjar närma sig...
Svar
14
· Visningar
1 098
Senast: sjoberga
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
22 898
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp