Bukefalos 28 år!

Fortkörning

Sv: Fortkörning

Jag håller med om att 25 tusen låter otroligt för att klara att få tillbaka körkortet! Men att bara göra riskettan, risktvåan och sedan köra upp, SÅ enkelt är det inte säkert att det är!

En elev som var 70+ hade druckit alkohol och fastnade i en nykterhetskontroll och blev av med körkortet. För att göra det ännu svårare hade han de sista femton åren endast kört automat, men ville ha ett likadant körkort som det innan han "söp bort det". Kan säga att kraven för körkort hade ändrats rätt mycket sedan han tog körkort som ung! :crazy:
Inga 25 tusen blev det, men faktiskt en hel del körlektioner! Eco-driving fanns inte när han tog körkort, växlingen glömde han när han var van vid sin automat, köra fortare än han ville på landsväg var han tvungen att lära sig, han hade ju kommit upp i åldern där man vill börja "smyga" lite. Och kraven på en uppkörning är ju samma vare sig man är en ungdom eller en äldre herre!
 

Liknande trådar

Äldre 2014 börjar lida mot sitt slut och jag kan inte låta bli att sammanfatta det redan nu. Så mycket underbart har hänt och de mörka molnen...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 536
Senast: aiquen
·
Kropp & Själ Jag blir så trött på mig själv! Det känns som att min kropp håller på att köra slut på mig själv, och jag hittar inga medel som kan...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
9 734
Senast: Vallmo
·
L
Träning Ja, vart ska man börja? Just nu känns allt bara hopplöst och jag tar emot alla tips och råd jag kan få ang. lastningen. Jag tror att jag...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 860
Senast: freike
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna
  • Kön kattungar 4st

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp