Bukefalos 28 år!

Forumet är instabilt

Sv: Forumet är instabilt

Fungerar absolut bättre nu än när tråden startades =)

Men nu och då kommer problemet. Vid 09.50 - 09.55 i förmiddags trasslade det igen. Gick in i tråd, inga problem öppna och läsa osv. Skulle svara på ett inlägg - då blev det sidan kan inte visas efter att det laddat seegt och länge. Sen några minuter gick inget alls, inte ens komma in på www.bukefalos.com.

Sen lika fort som det kom fungerade det, handlade om kanske max 3 minuter det inte funkade.
 
Sv: Forumet är instabilt

Det har fungerat som på räls ett tag. Men från igår kväll har det varit väldigt segt, sidorna är grå med bara headern, och det tar tiiiiid innan de laddas. Lika på jobbet som hemma så borde inte vara min dator/uppkoppling. Andra sidor funkar normalt, och mellan varven funkar forumet normalt. Annonssidorna har gått snabbt även när forumet segat dock.
 
Sv: Forumet är instabilt

Samma upplevelse här. Men det har inte kommit fram att 'det går inte att ansluta till sidan', utan det blir grått och inget mer händer. Eller så är det jättesegt och sidan söker (om jag tex är på hund och ska in på senior) utan att nåt händer.

Men sen rasslar det till och det funkar som vanligt ett tag. Men innan dess har det funkat perfekt ett tag. :)
 
Sv: Forumet är instabilt

Nej precis så, det blir 'bara' grått. Jättelänge, tre minuter klockade jag på jobbet sen orkade jag inte jobba längre ;)
 
Sv: Forumet är instabilt

Nu segade det till för mig. Mellan ungefär 21:08 till 21:14. Andra sidor fungerade bra, bara buke som inte fungerade alls. Hände inget alls utan den bara stod och tuggade tills det kom upp en felsida. När jag då uppdaterade fungerade det bra, nu rullar det på bra som vanligt.
 
Sv: Forumet är instabilt

Samma här. Det händer lite nu och då men vet inte om Gunnar ens kollar den här tråden så har inte orkat gå in och 'uppdatera' varje gång.
 
Sv: Forumet är instabilt

Nu har det börjat lagga sen några dar igen lite då och då.
 
Sv: Forumet är instabilt

Samma här. Att öppna den här tråden tog över en minut! Alla andra sidor fungerar utan problem.
 
Sv: Forumet är instabilt

Har varit supersegt nu i en sådär 45 min - 1 h, men precis nu verkar det ha snabbat upp sig igen. :)
 
Sv: Forumet är instabilt

Jag har haft problem igen nu sen i söndags tyvärr.

I söndags eftermiddag gick det inte öht att komma in på sådan. Stod bara att det inte gick att ansluta och så kom man till google. Helskumt.
Höll på i över en timme. Jag kom inte in på min laptop, sambon fick testa på sin jobblaptop och sin mobil och kom inte in där heller.

Sen har det fungerat lite då och då sen dess. :S Varierar från att fungera perfekt till att vara jättesegt till att inte fungera alls.
 
Sv: Forumet är instabilt

kl

Gick inte att komma in på buke alls vid 07:30-tiden idag. "database error". Nu går det att komma in, men det har varit riktigt segt. Verkar som att det går lite bättre nu strax före 8.
 
Sv: Forumet är instabilt

Inflikar att det varit så hela natten. Från någon gång mellan ett och två inatt.
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 666
Senast: Snurrfian
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 595
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 247
Senast: __sofia__
·
Hundhälsa Hej! Jag och min sambo har en hund (Terrier Brasileiro tik på ca 2 år) som sedan hon var ca 3 månader uppvisat symptom på allergi...
2
Svar
23
· Visningar
2 252
Senast: Sandora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Betäckningar 2023 och föl 2024
  • Elitloppet – en gång om året!
  • Börja rida

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp