Bukefalos 28 år!

frakta hem vagn,hur gör ni?

Ridtjejen

Trådstartare
:confused:Jag bor ca 25 mil från där vagnen finns, dock är det jättebillig.... vill gärna ha den då det ej finns vafnar för mini i närheten. dock långt att åka,och funderar på om man kan transportera el skicka den med schenker,dhl, el liknande? hur har ni gjort,och vad har det kostat? pm:A mig gärna.... får ju inte vara för knöligt,utan att företaget hämtar vagnen där den finns så säljarna inte behöver lyfta ett finger...... hur fungerar det?:confused:
 
Sv: frakta hem vagn,hur gör ni?

Kan du inte hämta den med bil och släp då? 25 mil kör man ju på under tre timmar :)
 
Sv: frakta hem vagn,hur gör ni?

Ja enklast är nog att hämta den så du kan se den också. Annars får du ringa till fraktbolagen.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 702
Senast: kma
·
Anläggning Halloj! Det är dags för oss att äntligen efter 18 vintrar utan ridhus att äntligen den 19:e vintern bygga ett! Vi är en rätt lång bit in...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
18 607
Senast: Reville
·
Hästmänniskan (hoppas att tråden ligger rätt, annars får moderator gärna flytta den) Hej alla kloka Bukefalister! Jag skriver inte ofta här men...
Svar
14
· Visningar
2 890
Senast: ihnfsa
·
V
Hästmänniskan Hej! Jag har ett problem som jag inte vet hur jag ska lösa och vänder mig därför till er. Vill gärna vara anonym och skriver därför...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
10 966
Senast: ebba85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp