Bukefalos 28 år!

Gekås - Ullareds stora BILDTRÅD 2015!

Var där igår och köpte två par gummiboots och ett par ridbyxor, inte så spännande. Men nöjd med byxorna, ett par Euro-Star med hög midja i storlek anpassad till långa ben, fanns ett par och de var i min storlek och kostade 400 kr. Som hittat.
 
Wow, nu blir jag så inspirerad till att köra 50 mil dit och 50 mil hem! (Alternativt övertala mina föräldrar att köra haha) Att åka till Gekås står på min bucket-list! Är det värt det? :)
 
Är det helknas att åka dit söndagen på midsommarhelgen? Svägerskan vill åka men jag har fullt typ varenda dag...
 
Wow, nu blir jag så inspirerad till att köra 50 mil dit och 50 mil hem! (Alternativt övertala mina föräldrar att köra haha) Att åka till Gekås står på min bucket-list! Är det värt det? :)

Jag som bor 1,5h skulle säga att det inte är det. Men sen vet jag en tjej som flyger årligen från Kiruna för att handla på Ullared. Så det är väldigt olika :D
 
Wow, nu blir jag så inspirerad till att köra 50 mil dit och 50 mil hem! (Alternativt övertala mina föräldrar att köra haha) Att åka till Gekås står på min bucket-list! Är det värt det? :)
Tjaa, vi har över 100 mil dit och var där både förra året och året innan. Planerar en tur dit i år igen :P Så jag tycker det. :D
 
När jag var där för ett par veckor sedan fanns leoboots i både silver, guld och rosa har jag för mig.

Även tråd och vita plaststolpar, inte koll på priserna dock. Brukar vara rätt billigt, mamma brukar jaga lågpriser och de ligger väl under priserna i butiker "hemma"
 
När jag var där för ett par veckor sedan fanns leoboots i både silver, guld och rosa har jag för mig.

Även tråd och vita plaststolpar, inte koll på priserna dock. Brukar vara rätt billigt, mamma brukar jaga lågpriser och de ligger väl under priserna i butiker "hemma"

Tack, är det någon som har exakt pris så är jag tacksam, har kollat på biltemas och de är ju ganska billiga.
 
Jag funderar på om jag ska köpa ett komplett pullarträns på Ullared eller köpa en pullarnosgrimma på hööks för 149 kr. Den modellen på hööks gillar jag väldigt mycket men det skulle vara bra att ha ett helt träns. Jag vet inte hur mycket ett pullarträns kostar samt hur modellen ser ut. Jag gillar inte att chansa. För det kan ju hända att pullarnosgrimman på hööks inte finns längre. :o Det kanske inte lönar sig att köpa på Ullared.
 
Jag funderar på om jag ska köpa ett komplett pullarträns på Ullared eller köpa en pullarnosgrimma på hööks för 149 kr. Den modellen på hööks gillar jag väldigt mycket men det skulle vara bra att ha ett helt träns. Jag vet inte hur mycket ett pullarträns kostar samt hur modellen ser ut. Jag gillar inte att chansa. För det kan ju hända att pullarnosgrimman på hööks inte finns längre. :o Det kanske inte lönar sig att köpa på Ullared.

Kollade på pullartränsen där. Och tränsen. Gillade dem inte. Kändes inte alls vettiga :(
 
Ni som har varit på Gekås nyligen, fanns det några flugluvor? Vi ska dit på torsdag i nästa vecka och en utav sakerna på listan är just flugluva. Hoppas det finns!
 

Liknande trådar

Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 838
Senast: zassoo
·
Tjatter Hela Buke bakar -julspecial! Årets julupplaga av Hela Buke bakar har celebert besök i form av de ökända brittiska domarna Paul...
47 48 49
Svar
977
· Visningar
31 672
Hundavel & Ras Hej Buke! Har läänge hängt i skuggorna här men nu är det dags för mig att be er om hjälp... Jag har hela mitt liv innerligt velat ha...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 356
Senast: machafuko
·
Övr. Barn Långt och ganska rörigt inlägg Hej alla. Skriver detta anonymt då jag inte vill outa mig själv eller familjen. Jag är bonusförälder...
Svar
13
· Visningar
2 378
Senast: Killaloe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp