Bukefalos 28 år!

Hästabudscupen Nyköping 11 juni

A

ainavi

Vilka ska dit?Någon som har varit där förut?Första gången för mig.Blir lite lättare klasser då min häst är grön.Men reining e,w.riding d och horsemanship e är tänkt.
 
Sv: Hästabudscupen Nyköping 11 juni

Jag ska dit för första gången!
Jag ska starta WP D, WP C, WH D och WR D. :)

Jag är mycket grön men min häst har varit med förr.
Ska bli jättekul och jag börjar känna av nerverna lite! ;)
 
Sv: Hästabudscupen Nyköping 11 juni

Va kul...För mig är det lite tvärtom,jag har väl lite erfarenhet av tävling,men ändå är man så hiiimla nervös.Pållen är ju helt grön så det är väl därför nervositeten kommer fram ;).Åker ända från Värmland.
 
Sv: Hästabudscupen Nyköping 11 juni

Det här blir min andra tävling. Första tävlingen gick bra resultatmässigt men han stressade igenom klasserna och jag fick aldrig till sitsen. Jag hoppas helhetskänslan efter den här tävlingen blir bättre - då kanske nerverna kan släppa lite i fortsättningen!

Lycka till! Jag har en buckskin quartervalack, hälsa vettja!
 
Sv: Hästabudscupen Nyköping 11 juni

Övning ger färdighet :-).Jag har tävlat förr men för hästen så är det hans 4:e tävling totalt.Första tävlingen gick jättebra,andra tävlingen sådär,tredje rätt så bra.Så man vet aldrig vad som väntas :-).Du tävlar ju upp till c nivå,så det är ju bra.Jag håller mig till e klasserna,nån d kan det väl bli.Men denna gång så blir det e nivå i w.riding,reining,horsemanship och pleasure.Anmält mig även w.riding d nivå.

Lycka till själv :-).Jag har en fux med ljus man och svans.
 
Sv: Hästabudscupen Nyköping 11 juni

Jag ska dit med min valack =) våran första start tillsammans... =)
 
Sv: Hästabudscupen Nyköping 11 juni

Va kul,vilka är ni då :-).Vad för klasser ska du tävla?
 
Sv: Hästabudscupen Nyköping 11 juni

Jag har en arab, vi ska rida D nivå i klasserna wr, pleasure, trail och horsemanship.. vi får väl se hur det går =) såg att du oxå skulle rida western riding, den klassen gillar jag bäst men dock är vi inte helt inne på byten men jag ska testa ändå.. man kan ju inte bli mer än 0 ad =P
 
Sv: Hästabudscupen Nyköping 11 juni

Jag har en arab, vi ska rida D nivå i klasserna wr, pleasure, trail och horsemanship.. vi får väl se hur det går =) såg att du oxå skulle rida western riding, den klassen gillar jag bäst men dock är vi inte helt inne på byten men jag ska testa ändå.. man kan ju inte bli mer än 0 ad =P

Hej

Arab :),älskar araber,innan quartern har jag alltid haft arab.Det går säkert bra,min häst är inte alls van med tävling och allt runtomkring.Han är bara riden sen 1 år tillbaka.Så vi får väl se om jag sitter kvar ;).

Jag hoppades ju på mönster 11 i wr :d,vi är inte alls inne på byten så det får gå som det går.Jag tävlar väl egentligen inte för den ridmässiga delen utan för den miljömässiga delen mest.
 
Sv: Hästabudscupen Nyköping 11 juni

Jaha,då var tävlingen avslutad,och det gick väl inge vidare egentligen.Men men....ytterligare en erfarenhet i alla fall :-)
 

Liknande trådar

Tjatter Efter att ha läst tråden "Hjälp, jag har för mycket prylar" som femtioelva köpare/spekulanter har de mest konstiga frågor och klagomål...
Svar
1
· Visningar
897
Senast: Happimess
·
Hästvård *Lång tråd* Vad är rimliga symptom på 1400 epg på en 7 månaders gammal unghäst? Väntar på svar på odling för att se om det är lilla...
Svar
9
· Visningar
879
Senast: Habina
·
Hästmänniskan Hej! har fått ett otroligt bra erbjudande på en fd hopphäst. Tävlade sparsamt upp till 120 tidigare år men har nu hobbyridits senaste 5...
2
Svar
25
· Visningar
2 291
Senast: Fiorano
·
Avel Fick ett hingstföl i slutet av juni iår och planen var att ta hem sto och föl som inackordering för sällskap till honom. Tyvärr blev han...
2
Svar
32
· Visningar
3 262

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp