Bukefalos 28 år!

Hästtransport till dressyrstall i danmark?

NinaP

Trådstartare
Har fått ett jobb i ett dressyrstall i danmark, och har fått låna med mig en häst dit.

Problemet är att man bil inte har någon dragkrok, och jag har inte heller någon transport. Har letat transportör som en galning, men tyvärr inte hittat någon än.

Stallet ligger i norra danmark, och det verkar inte vara många som kör dit...

Någon som har ett bra tips? PMa mig gärna om man inte får skriva ut det i tråden :)
 
Sv: Hästtransport till dressyrstall i danmark?

Har samma problem fast åt andra hållet, skall hämta en häst i höst från norra danmark och hittar ingen som kör dit, hjälp någon.
 
Sv: Hästtransport till dressyrstall i danmark?

Svar till båda. Kolla med Marcel Jordan dom kör nästan överallt. Har aldrig varit så nöjd med en transportör som jag var men han :) Skickade min 7 månaders fölunge från Belgien till Örebro i höstas. Google namnet så kommer hemsidan upp :)
 

Liknande trådar

Hästvård Jo, jag letar efter en till häst (har två här hemma på gården). Nu ska det bli en islänning för mestadels uteritter men vill också träna...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 697
Senast: Lobelia
·
  • Låst
Övr. Hund Hej! Jag vänder mig till er kunniga hundmänniskor här inne, i hopp om att få lite goda tips och råd :) Vi har kommit fram till att vi...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 303
Senast: Snurrfian
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
3 828
Senast: Mia_R
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
10 604
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp