Häxan och Lejonet (Ulvlek)

  • Heffaklumpen – ulv
  • Habina – Ulv
  • Qitis – brevbärare
  • Bollen – bybo
  • Cirkus – ängel
  • Hemlig – bybo
  • Snurrfian - Spion
  • Blacksmithfarm - Ledarvarg
  • Lobelia - Ulv
  • LenaH - Bybo
  • Artline - Bybo
  • Hedinn – Givmild Siare


Dag DL 1
Heffaklumpen – Ulv lynchas

Natt DL 1
Ulvarna käkar Cirkus
Ängeln skyddar Cirkus
Siaren siar Artline
Brevbäraren ger en sia till Snurrfian

Dag DL 2
Hemlig – bybo lynchas
Givmilda siaren ger en sia till artline

Natt DL 2
Ulvarna käkar Hedinn
Ängeln skyddar Habina
Brevbäraren ger spioninfo till Artline
Brevbärarens sia används för att sia qitis
Sian från den givmilda siaren används till att sia Lobelia

Dag dl 3
Lobelia – ulv lynchas

Natt dl 3
Ulvarna käkar qitis
Ängeln skyddar snurrfian
Brevbäraren ger ett beskydd till cirkus

Dag dl 4
Bollen lynchas – bybo

Natt Dl 4
Snurrfian käkas – Spion

Dag dl 5
Habina lynchas - ulv
Saknad ett dygn? Nät jag och cirkus dog?:)
 
Du skötte dig jätte snyggt. Jag hittade dig och Hedinn direkt även om jag trodde du var siare och hon var spion.
Håller med! Var ju kanon att typ ingen skrivit om dig dittills i leken och sen kommer @Snurrfian och lite försynt funderar över Artline… Skitenkelt för mig att svara och så räknade jag med att ni båda skulle fatta. :D
 
Jag återkommer med en korrekt lista, har skött det från telefonen på slutet så har inte riktigt uppdaterat mitt dokument så det blev en del från minnet. Men ja, hon hade två beskydd den natten
Ser ut som riktiga dag/natt 3 har hoppats över? Borde vara BSF i lynch och cirkus som käk? :)
 
Ja hon fick ett beskydd av mig också. Med vänliga hälsningar brevis (som lyckades hitta tre goda att leverera till med flax, tur och pytte lite skicklighet ) :p
Jag blev jätte förvånad när jag fick spioninfo. Jag hade dels glömt av brevbäraren och kunde inte förstå vem som hade kunnat våga lita på mig tillräckligt.

Men listade snart ut att det troligen var ifrån dig.
 
Bra jobbat @qitis som brevbärare! :bow:

Den enda som skickar paket till mig är @Hedinn och då är jag ulv... :rofl:
Vet du? Min plan från start var att jag skulle skicka en sia till dig om Artline visade sig vara ond (alt. nästa sia om Art siade nån ond och jag inte hittade nån annan trolig god). För då skulle du fatta att jag var siare. :rofl:
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 220
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 439
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 789
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 090
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Klara sig på 10 000 i månaden
  • Dejtingtråden del 37
  • Köpa hus

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp