HALLOWEENBAL PÅ DOWNTON ABBEY (ulvlek)

well... det finns ju vissa personer som försöker DL efter DL att bli utröstade men det händer aldrig... el hur var det nu @Habina el vad tyckte du i HP-leken @Lobelia - måste ju vara någon form av rekord att faktiskt bli utröstad EXAKT den DL man vill bli utröstad :p :D
JAG har gjort det när jag var rävflickan och inte kunde bli lynchad ( artlines lek ) och såg till att bli utlynchad i DL1 :) :p så alla skulle fatta min roll ( jag hade två sior också) ;)
 
well... det finns ju vissa personer som försöker DL efter DL att bli utröstade men det händer aldrig... el hur var det nu @Habina el vad tyckte du i HP-leken @Lobelia - måste ju vara någon form av rekord att faktiskt bli utröstad EXAKT den DL man vill bli utröstad :p :D

Jag försökte inte blir utröstad, jag satt deprimerad i lyan och tyckte synd om mig själv, det räckte ju inte att skriva i tråden att jag satt i lyan en gång :cry:

Ja du var så duktig min kära lilla paddibjörn :heart som lyckades att bli utröstat vid rätt DL :angel:också räddade jag ju mig från en säker död när Habina siat mig, inte en chans att du låtit mig leva där ;)
 
Ole dole doff? :p Alla utom Habina kanske var onda trots jag lottat dem som goda O_o

Men den lynchen måste ha varit en av de mest spännande jag följt med facit. Det kändes som det kunde sluta hur som helst.
dubbellynchen? Ja men vi hade ju förvarnat om att vi satsade på en dubbel- 2 goda ut- hade ni ingen tillto på oss:angel:
 
Jag försökte inte blir utröstad, jag satt deprimerad i lyan och tyckte synd om mig själv, det räckte ju inte att skriva i tråden att jag satt i lyan en gång :cry:

Ja du var så duktig min kära lilla paddibjörn :heart som lyckades att bli utröstat vid rätt DL :angel:också räddade jag ju mig från en säker död när Habina siat mig, inte en chans att du låtit mig leva där ;)
precis !!! Det är strongt att överleva en lynch som uppenbart siad- så det gjorde du med bravur!
 
Ja du var så duktig min kära lilla paddibjörn :heart som lyckades att bli utröstat vid rätt DL :angel:också räddade jag ju mig från en säker död när Habina siat mig, inte en chans att du låtit mig leva där ;)

Well, hade jag inte gått all-in hade ni ju käkat mig iaf.......
:p

Men jag lovar att hade jag varit kvar hade jag hängt på Habina där!
 
Dagen blir himla kort om man vaknar 19.00 så här har jag ju missat vår vinst!

Tack för en himla rolig lek, synd att jag inte riktigt hade ork att engagera mig mer, men det blev ju bra för onda sidan ändå :angel: :D :bump:
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 250
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 524
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 877
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 795
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp