Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Februari blev inte en viktnedgångssucce! Jag har skött mig med min kost (lite ”friare” än under januari men hållt 80/20 och nailat mitt kalorimål mestadels av tiden) och med min träning (styrketräning, pilates, ridning) men har lackat i mina stegmål/promenader pga snömängder, is, kyla, säsongsdebut osv. Mina promenader/stegmål är en stor nyckel i min egna viktnedgång har jag märkt.
Så februari blev mer av en viktbalans/maintenance-månad, med 0.3 kg förlorade från 31/1. Ändå inte alls illa för mig att inte öka på vikten och att hålla på mina rutiner under vintermånader!
Nu verkar våren komma med rasande fart (vi har gått från -10 till +6 på ett fåtal dagar), och jag kommer då öka på både med promenader och se till att få in 1-2 träningspass mer i veckan. Så får vi se vad det ger för viktmässigt resultat till slutet av mars.
Insåg att det är sista mars idag så jag kan ju sammanfatta månaden:
Totalt 23 träningspass.
Varav 6 av dom är löpning och 17 styrketräning.
Sen massa promenader och ridpass också såklart.
Varit en väldigt bra träningsmånad och jag känner mig stark och pigg. Det är axeln som bråkar men jag kan ju träna nnat som tur är![]()
Lätt att förväxlaFel tråd....![]()
![]()
Fast det passar ju här också. Jag skriver om träning här.Fel tråd....![]()
![]()
Fast det passar ju här också. Jag skriver om träning här.
Grymt!Dagens vägning (väger mig varje morgon, gjort så hela min hälsoresa) gav det roliga beskedet att jag nu gått ner prick 32 kg sen start!!
Idag endast 3 kg kvar till mitt mål![]()
Upptäckte nu att jag postat det här i fel tråd, sorry!Har blivit mindre träning under mars än vad jag önskar, pga sjuk och allmän trötthet.
Men 15 träningspass blev det + alla promenader, så får väl ändå känna mig okej nöjd.
Månadens utmaning blev detpå iaf, om än inte lika rejält krossat som vanligt.
Visa bifogad fil 183327
Jag gillar att det ligger här också. Tycker att det är bra att det är en tråd som fokuserar på hälsa.Upptäckte nu att jag postat det här i fel tråd, sorry!![]()
Instämmer!Jag gillar att det ligger här också. Tycker att det är bra att det är en tråd som fokuserar på hälsa.