Jag har inte märkt nån som helst skillnad när jag började ta kreatinförutom mer styrka i träningen.
Jag har heller inte märkt någon skillnad på vikten sen jag började med kreatin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har inte märkt nån som helst skillnad när jag började ta kreatinförutom mer styrka i träningen.
har du gratisversionen eller premiumversionen, för premium är värdelös....Använder Lifesum för att registrera kosten, men jag blir tokig på det. Appen lägger in mat som jag inte ens har skrivit så ingenting stämmer
Premium, hade gratis förut men tyckte inte den var så mycket bättrehar du gratisversionen eller premiumversionen, för premium är värdelös....
Reflektion, gör det så mycket att du "äter för mycket" en helg när du är så otroligt duktig på att motionera?Har ätit för mycket under helgen. Typiskt när jag är stressad och inte mår bra.
Men i går blev det 15 km i löparskorna och idag 11 km. Totalt har jag kommit upp i 50 mil i år.
Visa bifogad fil 182906
Inte rent viktmässigt men jag jobbar på att inte känsloäta.Reflektion, gör det så mycket att du "äter för mycket" en helg när du är så otroligt duktig på att motionera?![]()
Alltså att röra ihop 1 dl chokladproteinpulver med lite vatten så det blir en slät smet, ställa in i kylen ett tag och sen äta ihop med vaniljkvarg och hallonSom vilken god efterrätt som helst!
Alltså att röra ihop 1 dl chokladproteinpulver med lite vatten så det blir en slät smet, ställa in i kylen ett tag och sen äta ihop med vaniljkvarg och hallonSom vilken god efterrätt som helst!
Inte alls lyckats träna lika regelbundet som jag velat men gått upp 2-3 kilo så det går långsamt åt rätt håll åtminstone. Lägger in påminnelser på telefonen och får även mycket hjälp med maten från andra vilket gör det 100 ggr lättare, själv har jag annars ganska lätt för att hoppa över måltider om det hinner bli sent eller för att jag är trött och så vidare. Också hittat sättet att få till den rätta konsistensen på frukostgröten så slänger i princip aldrig sista tredjedelen längre vilket kunde hända då och då tidigare.Går mot strömmen lite och vill gå upp minst 6-7 kg i år, eventuellt mer. Lyckades gå upp från undervikt redan förra året men ligger i nedre spannet så det krävs väldigt lite för att trilla ned på en potentiellt hälsofarlig vikt. Eftersom jag har perioder av sämre aptit eller av att inte få till rutinerna kring att äta och så vidare så vill jag också krasst ha en buffert. Det skulle kännas lite bättre att rasa ned från normalvikt till en lägre normalvikt än från normalvikt tillbaka till undervikt. Kroppen tar så mycket stryk av det. Det vore inte kul att se heller.
Har ingen större brådska, går jag upp för fort lär allt vara rent fett och jag vill snarare bygga muskelmassa. Samtidigt skulle det väl inte skada med lite högre fettprocent heller, till en viss gräns.
Kommer förhoppningsvis lyckas träna mycket mer regelbundet än vad jag fick till förra året, satsar på tätare och kortare pass för att bara få igång en rutin till att börja med.
Jahopp, så var det med min balans. Jobba långa, sena pass i kombination med trött, lite ångest och fika på jobbet var tydligen sådär - lite för många kakor den här veckan.. Nya tag till helgen!