Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har omedveten vikthetsat mindre på slutet. Så skönt.
MEN jag har ätit för mycket och onyttigt på slutet så jag ska försöka komma tillbaka till lagom.
Motionen är inga problem. Där är det bara att hålla i. 202 joggingrundor i år och totalt 173.3 mil.
Snabb matlagning nu på morgonen. Kyckling, vitkålswok, lite pumpafrön över det och gochujang-majo. Fortfarande inte hittat något bättre protein. Får fundera ett varv till. Fattar inte varför fisk sitter så himla långt inne (det går ju tom. att tillaga lax i micro.)
Kropp & Själ Idag var jag och ultraljudade magen och fick konstaterat att jag har gallstenar. Jag har under ett par år haft problem med återkommande...
Trädgård & Växter Hur länge tror ni man vågar vänta med att plantera hortensia? Mina dahlior vill äntligen ge mig lite blommor och det tar väldigt emot...
Kropp & Själ Samma vikt som min man kan jag också ta som delmål, men han väger bara runt 70-75 kg så det är en bit kvar. Mitt första mål är att vara...
Hundträning Jag är en usel hundtränare för det mesta. Jag har två spaniels som behöver tränas regelbundet för att de ska uppföra sig tillsammans. Nu...
Övr. Grenar Här tränas det på! Fokus för Katt är fda dressyren just nu och att stärka galoppen så vi är redo för LA/MsvB nästa år. Zacke gör det han...