Bukefalos 28 år!

Hatten av för RGB!

LLaika

Trådstartare
SA_JAVLA_BRA.jpg


:banana::banana::bump::banana::banana:
 
Sv: Hatten av för RGB!

Från allra första gången jag såg Roffe på en hopptävling (det var i slutet av 70-talet) har jag beundrat hans stil. Och hans framgångar gläder mig oerhört.

Ikväll lyfter jag mitt vinglas och utbringar en skål för honom.
 
Sv: Hatten av för RGB!

Ohhhh så fantastiskt!!! Gråter glädjetårar här!! Fina fina Ninja och fantastiske Roffe!!! :bump::banana::bow::bump::banana:
 
Sv: Hatten av för RGB!

Här är ytterligare en som gråter glädjetårar. Var i stallet under rundan och hade uppenbarligen ingen koll, när jag var färdig så frågade pappa mig om jag ville höra hur det gått eller om jag ville vänta till något sammandrag... klart jag ville höra! Trodde dock inte på honom först :D
 
Sv: Hatten av för RGB!

Undrade just när det skulle dyka upp en tråd om EM-guldet. FANTASTISK prestation!! :bump: OS silver, EM guld, när har vi nästa VM?
 
Sv: Hatten av för RGB!

Äntligen säger jag bara, han är så värd det!! Och verkligen kul för Henrik.

Längtar ännu mer till OS nu, det kan bli riktigt roligt!:bump:
 
Sv: Hatten av för RGB!

Helt underbart, och så som han är värd det!

Hatten av för Henrik med!
 
Sv: Hatten av för RGB!

Haha, aldrig hört någon bli så exalterad över rivningar! :D
Stort grattis och hatten av till RGB! :bow:
 
Sv: Hatten av för RGB!

Snacka om att onda :D

Det är bara att gratulera!
Roffe är verkligen värd detta.
Och sen Henrik, snacka om stigande stjärna :laugh:
 
Sv: Hatten av för RGB!

haha han är ju helt underbar! Mitt absoluta favorit citat från honom är när Roffe red sin sista runda: Han ligger i luften som en drake hållen av ett kinesiskt barn. Vad vacker han är... öhh hästen:rofl::rofl::rofl:
har lyssnat på det klippet fler ggr och skratta lika mycket varje gång. Kul med någon som har mycket inlevelse :D

Men Roffe var ju lika fantastisk som alltid och fick ju verkligen det guld han förtjänar!
 

Liknande trådar

Dressyr Frågan ser ni ovan: Om du fick skapa ett dressyrprogram, hur skulle det se ut? Vore roligt om ni skulle skriva några generella krav ni...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 946
Senast: Habina
·
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
65 66 67
Svar
1 321
· Visningar
51 551
Fritid Huxflux ska jag på julbordskonsert första gången i mitt liv och Helsingborg av alla ställen. Ska se Martin Rolinski :love1: med Tess 🤩...
Svar
6
· Visningar
438
Senast: jemeni
·
Trädgård & Växter Ska flytta till årsskiftet och får då en jättestor balkong, i det soligaste läget. Jag vill såklart ha växter på min balkong och det...
Svar
8
· Visningar
607
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp