Heffaklumpen och hennes vänner (Ulvlek )

Gratulerar onda till vinsten!!

Rollista:

hemlig - I-or (Ängel)
qitis - Mamma känguru (siare)
fio - Nalle Puh (bybo)
LenaH - Nalle Puh (bybo)
Niyama - Nalle Puh (bybo)
Habina - Lilla Ru (röstfifflare)
Artline - Heffaklumpen (välsignad)
Gabby_Ossi - Ugglan (Lösmynt spion)
cirkus - Heffaklumpens mamma (Trollkarl)
Snurrfian - Tiger (varulv)
carrro_lina - Tiger (varulv)
Hedinn - Nasse (Demon)
Madalitso - Kanin (Ulv i fårakläder)

Dolda röster:
Dag DL1:
20.27 - Habina lägger andra rösten på LenaH
20.46 - Madalitso röstar dolt på qitis
21.00 - Madalitso ändrar röst till Madalitso

Dag DL2:
20.12 - Habina röstar dolt på Snurrfian
21.00 - Madalitso röstar dolt på fio

Dag DL3:
20.26 - Habina röstar dolt på Snurrfian
20.57 - Habina ändrar röst till hemlig
21.00 - Madalitso röstar dolt på Habina

Dag DL4:
13.05 - Habina röstar dolt på Artline
20.58 - Madalitso röstar dolt på Artline
 
Urdrag ur lyan dl 1 (som förresten kom upp i över 300 inlägg) :rofl:
Jag ändrar min dolda röst till madalitso
sorry carro, kan inte rädda dig utan att riskera röja en annan lya medlem
Va? Röstar du precis på dig själv?
var inte meningen att så många skulle hänga med mig mot dig carro :cry:

hoppas inte röstfifflaren röstade på mig bara :rofl:
Ja, för om inte röstfifflaren röstat på mig innebär det att jag har 2 röster mot de 3 på carro dvs jag åker inte, och spionen får info att fåret röstat dolt på madalitso, vilket förhoppningsvis för misstankar om vem fåret är bort från mig :)
fan.... insåg just att utan min röst på carro ligger det 2-2 mellan henne och q :rofl:
så jag hade kunnat garantera än räddning ändå :banghead::banghead::banghead:

förlåt @carrro_lina , jag är inte alltid jättesmart.....
Innebär ju pckså att jag är med i lottningen nu :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

Jävlar vad jag lyckats ställe till det :banghead::rofl:
Jag glömde totalt att min öppna röst inte räknas :o
wow, så röstning mellan mig, carro, q och habina :rofl:
 
Tidigt idag att om hon ryker så är leken slut.

Ingen protesterade :(
Fast så skulle väl många skriva? Varför trollade du mig? Trodde det var Habina så när du åkte så tänkte jag att Habina måste vara ond, för hon kändes ond men kändes rimligt att hon hade trollat mig med tanke på vad hon skrev runt nattdl.
 
Jag hade så dåligt samvete över att lura dig idag @Niyama :cry:

Men min motivering till rösten på carro, och min reaktion på röstningen mot hemlig var båda helt genuina, vilket nog hjälpte mig :D
 
Asså jag hade ändå Hedinn som ulv mest hela tiden. Alltid när du gräver som bäst är du ulv.

Och Niy - du fattade att jag trollade dig för att visa att jag var god? Jag trodde nämligen att du var god. Synd att inte fler hängde på mot Mada.
 
Fast så skulle väl många skriva? Varför trollade du mig? Trodde det var Habina så när du åkte så tänkte jag att Habina måste vara ond, för hon kändes ond men kändes rimligt att hon hade trollat mig med tanke på vad hon skrev runt nattdl.

För att jag trodde att du var god! Och att Mada var ulv! Tänkte att jag trollar dig för att visa mig för dig - gick väl sådär
 
Men du är räligt bra på att hitta vad jag har för roll @cirkus . Du var först med att riktigt misstänka mig denna leken, och sist när du var ond utanför lyan var du den enda som fattade att jag var ängel :rofl:
 
Fast så skulle väl många skriva? Varför trollade du mig? Trodde det var Habina så när du åkte så tänkte jag att Habina måste vara ond, för hon kändes ond men kändes rimligt att hon hade trollat mig med tanke på vad hon skrev runt nattdl.

En sak är att skriva så som hon gjorde - en annan är att ingen protesterade. Bara om hon varit välsignad och rykt så var leken slut.
 
Jag trodde på @Madalitso som
Fårulv tidigt. Även om jag inte kunde se hela lyan. Hade valt henne som sia till dl 2. Ändrade till circus. Illa.
Ledsen för att jag förstörde för goda sidan. Ville ju vara TYDLIG med att jag inte siat Art. Förför jag inte gick på mera om just henne. Famlade i blindo.
aja.
 
Asså jag hade ändå Hedinn som ulv mest hela tiden. Alltid när du gräver som bäst är du ulv.

Och Niy - du fattade att jag trollade dig för att visa att jag var god? Jag trodde nämligen att du var god. Synd att inte fler hängde på mot Mada.
Haha är det så? Jag noterade att du var väldigt skeptisk mot mig tidigt... Kan tillägga att jag ansträngde mig som SATAN för att få den där gröna röstraden, ville så gärna rösta på kollegor lite emellanåt, men jag lyckas ju aldrig hitta onda när jag är god...
 
Och Niy - du fattade att jag trollade dig för att visa att jag var god? Jag trodde nämligen att du var god. Synd att inte fler hängde på mot Mada.
Jag tänkte att nån kanske fattade att jag var god och ville att vi skulle få kontakt, men Habina skrev rätt mycket om Mada runt dl så trodde det var hon och försökte "pressa" henne lite. Och sen var det du och då tänkte jag att Habina måste vara ond. Men jag misstänkte dig iaf inte 😅
 
Haha är det så? Jag noterade att du var väldigt skeptisk mot mig tidigt... Kan tillägga att jag ansträngde mig som SATAN för att få den där gröna röstraden, ville så gärna rösta på kollegor lite emellanåt, men jag lyckas ju aldrig hitta onda när jag är god...
Jag började tycka att du kändes ganska ond men andra var liksom skummare hela tiden.
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 948
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 387
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 003
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 907
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp