Heffaklumpen och hennes vänner (Ulvlek )

Jag tänkte att nån kanske fattade att jag var god och ville att vi skulle få kontakt, men Habina skrev rätt mycket om Mada runt dl så trodde det var hon och försökte "pressa" henne lite. Och sen var det du och då tänkte jag att Habina måste vara ond. Men jag misstänkte dig iaf inte 😅

Av nån anledning var du den enda där första dagen som jag trodde var god och som ev skulle fatta hinten
 
Det var också väldigt synd att vi käkade gabby först :(
Attans, av alla specialroller att äta :mad:

Jag känner att det går bra för oss :rofl:



MEN bättre det än att bli utan.

Stackars er, ni som hade snurrat till det så fint för spionen! :rofl: alldeles i onödan! :p



Det är nog första gången jag hört en lya klaga på att de lyckats äta spionen första natten för övrigt :rofl: :rofl:

Allt mitt virrande totalt i onödan, och nu står jag utan spion som försvarar mig mot Habina :cry:
 
Jag och @Idahoe plus någon mer (@Artline kanske?) hade rätt kul igår kväll när vi pratade om mina tolkningar av roller.
I början, innan leken kommit igång, frågade några av er förtydligande frågor. Men jag gav er tydligen inte de svaren ni förväntade er - utan gjorde mina egna tolkningar :rofl: f'låt, jag tolkade bara vad det stog i texten, som jag hade klippt och klistrat :o
 
Ja, verkligen, jättekul! Tack alla!

Och @godisklubba - snyggt jobb som förstagångs-LL! :up:
Tack!
Och förlåt för att du fick städa efter mina klantigheter :rofl:
Kan någon göra en ny ulvlek? Är gärna med då, även om jag kommer stressa ännu mer då... :angel:
Jag och @Snurrfian har planer på att vara LL inom kort, vi ska vara de förvirrade LL. Eventuellt är det ingen som vill delta, men det är ju bra om i alla fall du är frivillig. Då behöver vi bara tvinga in 11 personer till :rofl:
 
Vem/vilka hade du förvanldat om du hade åkt?
Jag satte @LenaH på den listan DL1, sen låg hon kvar för jag hade aldrig nån anledning till att byta (läs: bry mig :angel:) Om det hade blivit aktuellt efter qitis åkte hade jag troligtvis valt någon annan dock, men vet inte vem för det funderade jag aldrig riktigt på.
 
Jag satte @LenaH på den listan DL1, sen låg hon kvar för jag hade aldrig nån anledning till att byta (läs: bry mig :angel:) Om det hade blivit aktuellt efter qitis åkte hade jag troligtvis valt någon annan dock, men vet inte vem för det funderade jag aldrig riktigt på.
Var inte du demon även förra gången den rollen var med? För en evighet sedan?
 
Tack!
Och förlåt för att du fick städa efter mina klantigheter :rofl:

Jag och @Snurrfian har planer på att vara LL inom kort, vi ska vara de förvirrade LL. Eventuellt är det ingen som vill delta, men det är ju bra om i alla fall du är frivillig. Då behöver vi bara tvinga in 11 personer till :rofl:
Är gärna med om ni håller i en lek, kommer inte förstå någonting överhuvud taget ändå, så varför inte?:)
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 326
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 143
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 866
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 773
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp