Hiss & diss del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ett tips om du gillar choklad, är Sias Kladdkakeglass! Den är gräddigt fluffig och för mig har den gått om BnJs motsvarande. Kanske inte heller funkar för magen, men kan vara vört att testa ;)
Tack! Testade den för evigheter sen men föredrar Lohilos proteinglass :laugh:
 
Denna gillade jag! Helt klart en Hiss från mig :D

Vitamin-Well-Zero-Celebrate-Mango-Ananas-355ml.jpg
 
Jag vill hissa de här krämerna:

1548067799431.png



vitamin-e-night-cream-7-320x320.jpg

Har länge haft lite panik för att den fuktighetskräm jag använt i säkert 15 år slutade produceras förra året. Snacka om att jag klämt ur varenda droppe ur min sista flaska! Trodde aldrig att jag skulle hitta något som kändes lika bra, men den här serien är verkligen superbra för min torra hud! Skön konsistens (läs: inte sådär geléaktig som jag tycker många krämer är), huden blir superlen och man känner sig fräsch hela dagen tycker jag :up:
 
Jag fortsätter på icke-mat-temat! Det här är de bästa vantarna jag någonsin haft:

1548670861317.png


De är SÅ fluffiga, varma, gosiga och jag vill aldrig ta dem av mig! De är dessutom gjorda i skinn, vilket innebär att de står emot väta och smuts väldigt bra. Jag har länge letat efter ett par riktigt varma vintervantar som ändå ser okej ut till vanliga kläder när jag är på väg till jobbet eller så, och jag tycker de här funkar jättebra eftersom passformen är bra (jag har små händer, men strl S ser ändå bra ut på mig).
 
Jag fortsätter på icke-mat-temat! Det här är de bästa vantarna jag någonsin haft:

Visa bifogad fil 24577

De är SÅ fluffiga, varma, gosiga och jag vill aldrig ta dem av mig! De är dessutom gjorda i skinn, vilket innebär att de står emot väta och smuts väldigt bra. Jag har länge letat efter ett par riktigt varma vintervantar som ändå ser okej ut till vanliga kläder när jag är på väg till jobbet eller så, och jag tycker de här funkar jättebra eftersom passformen är bra (jag har små händer, men strl S ser ändå bra ut på mig).
Ok, nu när jag såg att @athena_arabians gillade mitt inlägg så kanske jag ska lägga till att jag är skåning och räknar allt under 0 grader som "kallt ute". Kan inte garantera att vantarna klassas som varma norr om Stockholm! :angel: :D
 
Jag fortsätter på icke-mat-temat! Det här är de bästa vantarna jag någonsin haft:

Visa bifogad fil 24577

De är SÅ fluffiga, varma, gosiga och jag vill aldrig ta dem av mig! De är dessutom gjorda i skinn, vilket innebär att de står emot väta och smuts väldigt bra. Jag har länge letat efter ett par riktigt varma vintervantar som ändå ser okej ut till vanliga kläder när jag är på väg till jobbet eller så, och jag tycker de här funkar jättebra eftersom passformen är bra (jag har små händer, men strl S ser ändå bra ut på mig).
Var har du köpt dem?
 
Jag fortsätter på icke-mat-temat! Det här är de bästa vantarna jag någonsin haft:

Visa bifogad fil 24577

De är SÅ fluffiga, varma, gosiga och jag vill aldrig ta dem av mig! De är dessutom gjorda i skinn, vilket innebär att de står emot väta och smuts väldigt bra. Jag har länge letat efter ett par riktigt varma vintervantar som ändå ser okej ut till vanliga kläder när jag är på väg till jobbet eller så, och jag tycker de här funkar jättebra eftersom passformen är bra (jag har små händer, men strl S ser ändå bra ut på mig).

Har kört på dessa i flera år nu, helt klart överlägsna! När jag köpt nya har det varit för att fodret inuti inte känns lika fluffigt längre och i ena vanten bildades det lite som en korv. Är inne på mitt andra par nu och älskar dom. Man får bra grepp om saker, de är varma, vind- och vattentäta och slitstarka.
Ett år köpte jag ”vanliga” tumvantar i någon slags sportigt syntetmaterial på stadium istället men de var inte alls lika bra så gick tillbaka till dom i skinn!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
19 20 21
Svar
404
· Visningar
30 015
Senast: ii-ssa
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 002
Senast: Niyama
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
202 937
Senast: Enya
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 322

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp