Hiss & diss del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
1549450531538.png

Löjligt liten bild, för de är löjligt goda. MEGAHISS. Hade de bara haft lite grovsalt på så hade det inte funnits nåt bättre att stoppa i munnen.
 
Diss på dessa! Jag äääälskar vanliga Cheez Cruncherz, men jag älskar dem eftersom de har sån härlig stark ostsmak. De här har inte den starka ostsmaken, men inte så mycket annan smak heller... :down:

OLW-cheez-crunchers-texas-7340005404971-600x600.png
 
Jag fattar inte kvarg. Som du skriver så är det så strävt O_o Det är ju gjort av mjölkprodukter - hur lyckas de??
Kvarg är asgott! MEN - den ska vara sockrad så den inte blir sådär sträv. Är så jävla sur över att allt ska vara sockerfritt nuförtiden, förr var det så sjukt nice att kunna köpa Lindahls vaniljkvarg till jordgubbarna tex, eller Eldorados små portionsförpackningar som var så jäkla smidiga till frukost och mellanmål.
Prova Kesella, den är inte sådär sträv (om än något strävare än Lindahls vanilj var), så ser du vad jag menar!
 
Kvarg är asgott! MEN - den ska vara sockrad så den inte blir sådär sträv. Är så jävla sur över att allt ska vara sockerfritt nuförtiden, förr var det så sjukt nice att kunna köpa Lindahls vaniljkvarg till jordgubbarna tex, eller Eldorados små portionsförpackningar som var så jäkla smidiga till frukost och mellanmål.
Prova Kesella, den är inte sådär sträv (om än något strävare än Lindahls vanilj var), så ser du vad jag menar!
Hmmm.. Jag får se, den gången jag smakade på kvarg avtände det mig från allt som heter kvarg efter det :rofl:
 
1550611473909.jpeg

Diss!
Helt okej smak, men alldeles för lite kakcrunch! Kanske det som är grejen med lightversion förvisso :angel: men nu blir det knappt lönt.

Förresten, någon som testat den nya smaken Topped - love is...? Hade velat veta om den är god-söt eller äckligt söt :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
27 28 29
Svar
574
· Visningar
41 015
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 851
Senast: Niyama
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
203 911
Senast: Enya
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 572

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Strejk
  • Heltidsresan forts
  • Vem hjälper hjälparen?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp