Hiss & diss del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har kört på dessa i flera år nu, helt klart överlägsna! När jag köpt nya har det varit för att fodret inuti inte känns lika fluffigt längre och i ena vanten bildades det lite som en korv. Är inne på mitt andra par nu och älskar dom. Man får bra grepp om saker, de är varma, vind- och vattentäta och slitstarka.
Ett år köpte jag ”vanliga” tumvantar i någon slags sportigt syntetmaterial på stadium istället men de var inte alls lika bra så gick tillbaka till dom i skinn!
Bra att veta att de funkar även i längden, jag har bara haft mina sen i julas! Det är nästan (obs nästan!) så att jag inte vill att vintern ska ta slut så att jag måste skiljas från dem :laugh:
 
Här tror jag att jag har en första för tråden, en jämförelsestudie över en produkt med olika fabrikat! O_o :D

Jag hade ett behov av sparris, färsk gick inte att uppbringa men frysen i affären hade två varianter: Findus och ICAs egna.

Jag tycker båda är värda att hissa men ger en HISS till Findus, den var snäppet bättre i smaken. Båda hade dock väldigt bra konsistens med tanke på att de var frysta så jag gråter inte om det bara finns ICAs nästa gång jag behöver sparris :up:

HISS:
7310500128566_7fcjuq4d5chysda2qgx2mj2ixa000000.ashx


Hiss:
7318690104650.jpg

Alldeles för liten bild men orkar inte leta reda på någon större :laugh:
 
43460_First_Class_Brands_of__Sweden_Raw_Energy_30g_1.jpg

Tveksam hiss.
Helt okej smak. Är inte speciellt "bevandrad" bland sådana här barer, men fick en tilldelad av flygbolaget jag flög med så jag ska inte klaga ("gratis är gott" typ).
 
Visste inte om jag skulle lägga in det här eller i shoppingtråden.
Men min nya dator, så fin! Och bra! HISS! HISS!
HP Spectre, dubblar som laptop och platta. Det allra bästa såklart var att först var det rabatt och sedan var det rabatt på det.
hp-spectre-x360-13_dark-ash-silver_rear-left-1200x800-c.jpg
 
Visste inte om jag skulle lägga in det här eller i shoppingtråden.
Men min nya dator, så fin! Och bra! HISS! HISS!
HP Spectre, dubblar som laptop och platta. Det allra bästa såklart var att först var det rabatt och sedan var det rabatt på det.
hp-spectre-x360-13_dark-ash-silver_rear-left-1200x800-c.jpg
Nyfiken fråga, var köpte du den? :)
 
HP store. Först var det rabatt på hemsidan, sedan fick jag studentrabatt på det! Vet ej om rabatten fortfarande finns. (Om det var det du var intresserad av.)
Är lite småsugen på att köpa ny dator så en som funkar både som platta och laptop verkar smidigt. Hur fungerar det med tangentbordet när man använder den som platta, avaktiveras det?
 
Är lite småsugen på att köpa ny dator så en som funkar både som platta och laptop verkar smidigt. Hur fungerar det med tangentbordet när man använder den som platta, avaktiveras det?
Ja, antingen så väljer man att det avaktiveras automatiskt, eller så frågar den var gång. Första gången så frågar den hur du vill ha det. Jag vill gärna hade den säger till.
Touch funktionen funkar även när den används som laptop.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
27 28 29
Svar
577
· Visningar
41 167
Senast: _Elly_
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 857
Senast: Niyama
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
203 948
Senast: Enya
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 580

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp