Hiss & diss del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vill HISSA denna :) Jag tyckte om smaken och ett plus att den är sockerfri :).
 

Bifogade filer

  • 20190511_081752.jpg
    20190511_081752.jpg
    118,7 KB · Visningar: 88
20118-morotskak.jpg


Jag vet inte om det blir hiss eller diss, smakade mest mjuk pepparkaka vilket ju egentligen är gott. Men passade inte riktigt som glass, så jag säger nog DISS.

20119-fizzy-dizzy.jpg


Alldeles för söt, DISS!
 
20118-morotskak.jpg


Jag vet inte om det blir hiss eller diss, smakade mest mjuk pepparkaka vilket ju egentligen är gott. Men passade inte riktigt som glass, så jag säger nog DISS.

20119-fizzy-dizzy.jpg


Alldeles för söt, DISS!
Det här påminner mig om att jag också provade FizzyDizzy-glassen i helgen. Blir en svag diss från mig också.

Den är inte äcklig utan bara inte speciellt god? smakar inte alls som godiset faktiskt. Är syrlig men mest söt. Jag gillade de små sura bitarna i men de var alldeles för få. Överlag tycker jag nog inte att syrligt + gräddglass fungerade ihop.
 
29880

Var på hemköp i helgen där de hade 5 Bärry för 20 kr. Kände att jag ville vara lite mer äventyrlig än 5 x smultron/jordgubb så testade denna. Oväntat god faktiskt! Jag var lite orolig för att sylten skulle vara sur men den var söt, passade bättre till yoghurten som är väldigt syrlig. Hiss!
 
Älskar den där! Dock finns den aldrig i mina affärer! :(
Vad tråkigt :(

Jag tyckte den var likvärdig med min favorit smultron/jordgubb så jag kommer köpa den igen. Provade körsbär också och jag känner inte något särskilt inför den, varken god eller äcklig typ? inget jag kommer köpa igen iaf. Blåbär har jag provat innan och den gillar jag inte. Hade gärna sett en hallonsmak!
 

Aj då! Vad var det som var fel? Allt? :D
Jag måste fingra på ett paket och räkna bullarna - tio bullar på etiketten. Fem synliga bullar i förpackningen, Mysko. Kanske är det meningen att två paket=en portion. Bilden kanske bara är ett serveringsförslag etc :mad: Å andra sidan låter det som ju färre bullar desto bättre
Fast såvitt jag kan se så döljs ungefär en tredjedel av innehållet av etiketten - där under hittar du nog resterande fem bullar skulle jag gissa! Men då går jag bara på vad som syns på bilden... :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
19 20 21
Svar
407
· Visningar
30 385
Senast: Piaff
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 014
Senast: Niyama
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
202 961
Senast: Enya
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 326

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp