Hiss & diss del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Detta var intressant att prova!
FPHK_Gardschips-Mojito_Release_enews_1200x1200.jpg

Ni vet hur grillchips har en nästan sötaktig smak? Det gäller denna smak också, och det smakade lite grann av lime också faktiskt.
Jag brukar inte vara förtjust i grillchips men hade inga problem med att äta upp hela påsen :o:grin: Duger bra!
 
Detta var intressant att prova!
FPHK_Gardschips-Mojito_Release_enews_1200x1200.jpg

Ni vet hur grillchips har en nästan sötaktig smak? Det gäller denna smak också, och det smakade lite grann av lime också faktiskt.
Jag brukar inte vara förtjust i grillchips men hade inga problem med att äta upp hela påsen :o:grin: Duger bra!
Åh, jag som för en gångs skull skulle vara först med att recensera i tråden :rofl:

Hiss för min del med ;)
 
Detta var intressant att prova!
FPHK_Gardschips-Mojito_Release_enews_1200x1200.jpg

Ni vet hur grillchips har en nästan sötaktig smak? Det gäller denna smak också, och det smakade lite grann av lime också faktiskt.
Jag brukar inte vara förtjust i grillchips men hade inga problem med att äta upp hela påsen :o:grin: Duger bra!
Kände mest att jag ville krossa dem och hälla upp i ett glas 😊
Älskar drinken, men sådär i chipsformat
 
33171

Första vegetariska korven jag provar. Smakade som salt wellpapp.. Det fanns även "chorizo" av samma märke, smakade likadant men kryddigare (läs starkare). Blir DISS ifrån mig på dessa.

Finns det någon vegetarisk korv som faktiskt är god?
 
Visa bifogad fil 33171
Första vegetariska korven jag provar. Smakade som salt wellpapp.. Det fanns även "chorizo" av samma märke, smakade likadant men kryddigare (läs starkare). Blir DISS ifrån mig på dessa.

Finns det någon vegetarisk korv som faktiskt är god?
Det enkla svaret är nej. Jag köper Hälsans köks korv, smakar typ som Denniskorvar men bättre än så blir det inte. Funkar ändå okej med tillräckligt mycket senap. Chorizon är inte värd namnet, smakar absolut inte så men är bästa kryddiga alternativet.

Korv är det enda jag verkligen saknar som icke köttätare.
 
Visa bifogad fil 33171
Första vegetariska korven jag provar. Smakade som salt wellpapp.. Det fanns även "chorizo" av samma märke, smakade likadant men kryddigare (läs starkare). Blir DISS ifrån mig på dessa.

Finns det någon vegetarisk korv som faktiskt är god?

Pärsons middagskorv är dögod om man vill ha ”falukorv”.
Som vanlig korv tycker jag att anammas eller coops vegokorv är godast. Gillar inte alls hälsans köks sojakorv, inte god smak. Chorizon funkar okej.
 
Jag gillar Hälsans, välstekt med god senap (typ Johnnys eller Dijons med honung) så tycker jag den är mumma. Hade höga förhoppningar på Chorizon, men tyckte den smakade papp. :down:
 
Kan man köpa Cauldron i Sverige? I så fall vill jag rekommendera! Deras korvar är underbara!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
27 28 29
Svar
574
· Visningar
40 972
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 834
Senast: Niyama
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
203 856
Senast: Enya
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 568

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp