Hiss & diss del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
HISS på de här!

Jag har visserligen inte provat att grilla dem än tyvärr, men stekta i stekpannan var de goda så de lär ju bli ännu godare grillade!
 

Bifogade filer

  • 20200510_111112.jpg
    20200510_111112.jpg
    184,4 KB · Visningar: 61
1589213775937.png
1589213775937.png

Köpt hem alla men bara hunnit smaka hasselnöt och pistage. Hasselnöt är nog den godaste glass jag smakat- MEGAHISS. Pistage är mildare i smaken och lite grå till färgen. Man inser att det man ätit i pistageglass förr har mest varit E- och färgämnen. Men blir lite väl gräddig-fast en HISS blir det!
 
Visa bifogad fil 50613Visa bifogad fil 50613
Köpt hem alla men bara hunnit smaka hasselnöt och pistage. Hasselnöt är nog den godaste glass jag smakat- MEGAHISS. Pistage är mildare i smaken och lite grå till färgen. Man inser att det man ätit i pistageglass förr har mest varit E- och färgämnen. Men blir lite väl gräddig-fast en HISS blir det!

Åh, de där såg jag nån reklam för nyss. Vart finns de att köpa?
 
Visa bifogad fil 50613Visa bifogad fil 50613
Köpt hem alla men bara hunnit smaka hasselnöt och pistage. Hasselnöt är nog den godaste glass jag smakat- MEGAHISS. Pistage är mildare i smaken och lite grå till färgen. Man inser att det man ätit i pistageglass förr har mest varit E- och färgämnen. Men blir lite väl gräddig-fast en HISS blir det!
Jag handlade på Ica Maxi. Bör finnas på Coop, då Paolo haft ett exklusivt samarbete med dem.
 
Åh den har jag sett och vill verkligen prova :) @mysboll
(gillar annars Coops men alternativ förnöjer)

Jag köpte denna Propud Milkshake på extrapris för ett tag sedan. Helt okej smak av melon :)
milshake.jpg
 
milkshake_Cookesncream_2.jpg


HISS! Så sjukt god, det är en sorg att min mage inte riktigt klarar Propuds shakes längre för herreguuuud vad god den är!

snapshotimagehandler_870798072.jpeg


En till HISS! Kan på riktigt föräta mig på de här. Saftiga, lagom mycket knaprigt och lagom mängd choklad :d
 
@gul_zebra Har de där soft bakes kommit till butik?! Väntade hela förra året men fanns ingenstans, bara på reklam...Måste göra en ny ansträngning nudå ;)
 
@gul_zebra Har de där soft bakes kommit till butik?! Väntade hela förra året men fanns ingenstans, bara på reklam...Måste göra en ny ansträngning nudå ;)

De har funnits ganska länge nu, finns de inte i någon av dina lokala butiker så kanske du kan be dem att ta hem ett parti? :idea:
 
@gul_zebra Har de där soft bakes kommit till butik?! Väntade hela förra året men fanns ingenstans, bara på reklam...Måste göra en ny ansträngning nudå ;)
De fanns helt plötsligt på Ica Maxi! Har letat jag också men inte sett de förrän nu. Eller jo, den andra smaken kom in lite tidigare men nu först kom de med choklad :)
 
Chocolate_chip_cookie.jpg


HISS! Blev dock godare på nånting, känns som att den gör sig bättre med lite tuggmotstånd. Lite müsli eller vad som gör nog susen, jag dippade en brödbit bara :laugh:
 
De har funnits ganska länge nu, finns de inte i någon av dina lokala butiker så kanske du kan be dem att ta hem ett parti? :idea:
Har inte letat seriöst sedan ett halvår efter reklamerna började utan bara tittat sporadiskt efter det. Ser nu att den finns på e-handel på Maxi. Synd att jag inte handlar där just nu :p Ska se om lilla Coop kanske kan göra något.

Var sååååå sur över att de inte fanns när reklamerna gick HELA tiden:o Kollade då även på hemleverans-sidor som inte levererar hit men nada så antog att det blivit något problem så produkten inte kom ut.
 
Varning, inget ätbart i detta inlägg :angel:

81Gz3tNU5UL._SL1500_.jpg

Hiss! :up:
Jag har haft problem med hår som blir snabbt fett och därför använt schampo för det, men nedre delen av mitt långa hår är slitet istället. Så jag köpte denna i desperation för att prova och wow, håret blir såå silkeslent i duschen!
Tycker mig inte se någon direkt skillnad efteråt men det är nästan värt det bara för den där wow-känslan i duschen :up: Och så doftar den gott.

(På bilden står det Big one också, så den är nog en stor flaska, på min lilla så står det inte så.)
 
Varning, inget ätbart i detta inlägg :angel:

81Gz3tNU5UL._SL1500_.jpg

Hiss! :up:
Jag har haft problem med hår som blir snabbt fett och därför använt schampo för det, men nedre delen av mitt långa hår är slitet istället. Så jag köpte denna i desperation för att prova och wow, håret blir såå silkeslent i duschen!
Tycker mig inte se någon direkt skillnad efteråt men det är nästan värt det bara för den där wow-känslan i duschen :up: Och så doftar den gott.

(På bilden står det Big one också, så den är nog en stor flaska, på min lilla så står det inte så.)

Jamen det är macademiannötter i ju ;)

Jag har provat deras balsam med smultron och är mycket nöjd :)
 
Åh kom på en grej till som jag hittade i samma butik som jag köpte balsamet ovan i (Normal).
intima-servietter-10stk.jpg

När jag har mens så sätter ju sig blodet lätt på insidan av låren när man sitter på toa och hittills har jag tagit toalettpapper för att torka av dem men ibland har det torkat lite och då får man ta lite vatten också vilket som alla vet toapapper inte tål så jättebra... Men jag provade ovan fastän jag var lite rädd att den skulle svida (trots att den är gjord för detta) och HISS :up::up: mjuk och mild, känns helt okej runt om och på underlivet. Mitt paket räckte precis lagom för en mensperiod.
Alla andra kanske redan använder något liknande men utifall någon, som jag, inte har testat :p kan rekommendera ovan iallafall.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
28 29 30
Svar
592
· Visningar
42 362
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 949
Senast: Niyama
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
204 389
Senast: Enya
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 681

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp